Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2015 01:38 - Организации на антисъществата. Списък, следене, заплаха. Лични преживявания
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 3650 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2015 04:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Предишни теми:

Събудете се.Унищожение.Експерименти.Секти.Контрол.Лъжи.Масови самоубийства.Истината.

http://winterdefirethinks.blogspot.com/2014/12/blog-post_16.html

Новото робство.Опасности.Тероризъм.Хората и чиповете.Тайни общества.Една истина.

http://winterdefirethinks.blogspot.com/2014/12/blog-post.html

 

 Отново.Казвам се Борислав Маринов. Нямам намерения да се самоубивам. От София, Надежда 2, очи -кафяви, ръст - 183-4 , тъмни дрехи. Ако нещо се случи с мен, 100% няма да е самоубийство. Ако някога променя стилът си, или кажа че антисъществата са добри, а не лоши и трябва да им бъдем послушни приятели - значи не съм аз. Хора - нормални - обединявайте се. Защото покъсно ще бъде късно. Отстоявайте волята си и бъдете силни. Не се пречувайте. Това е сериозно положение, ако сега ви изглежда на шега почакайте още малко и ще видите колко тихо ще стане - гробна тишина. Защото всички ще станат биороботи, а останалите ще бъдат убити.
 

 

______________________________________________________________

 

 

Антисъществата са познати с много имена. Библейски и древногръцки - са демони. За славяните са бесове. За всички други модерно му са - вампири, въркулаци и прочее.

 

 

Досега писах за други, сега ще пиша за какво на мен ми се случва.

Защото не реших случайно да пиша за опасностите в България и света, за несправедливата смъртност и страданията които злодейте причиняват на невинните. Демоните нямат срам, усещане за морал и прочее. Те се чувстват привилегировани и класи над природата. Те мислят че природата е архаизъм, защото могат да контролират в кое тяло да са и да живеят от тяло до тяло, като живота им продължава, все едно са победили неприятните фактори. Желанието им за власт ги е направило възгордяни, за тях няма светини, няма забранено. Те се стремят към всичко което искат да вземат. Децата и младежите които са завършили живота си със самоубийство, или странно убиване, са били само телата им, съзнанията са били сложени в други тела ( нещото което уточних в миналите теми ) Убиват оригиналото тяло, за да няма спасителен изход съзнанието. Похищават ги защото са ги пожелали ( харесали ) или защото за конкретните им се види че не водят пълноценен обществен живот. Така тези демони се правят на санитари които по типичният нацистки начин, следят за префектната утопия, в която няма място за слаби. Когато се появят такива не отговарящи на условията за заетост, демоните се появяват и решават да ги убият и сложат в ново тяло, често отново като деца, за да живеят нов живот, уж за да наваксали загубите си в пълноценно съществуване. Тоест демоните се правят на регулатори в обществената система. Но това е просто оправдание, в действителност те похищават някой планирано отдавна. Правят го защото индивидите са имали качества и дарби, а демоните искат силата на тези качества и дарби да са в техният род. Род обаче нямат - при тях децата не са деца на родителите си, нито родителите на тях, защото всички са взети от всякъде. Така се събира нещо като фамилия от разнородни същества похитени, променени, превъзпитани с демоничност и сатанизъм ( тъй като демоните са против Господ и висшите същества ). Това което демоните правят е голям грях, те онемат децата от природните им родители, отнемат и бъдещето което могат да имат, отнемат и бъдещето което ще имат хората ако дези деца бяха останали да живеят нормално, с хората. Изяснявайки тези факти, нека отидем към същината на случващото се с мен.

 

Писах че не съм самоубиец, защото е истина. Но мотива да го изразя публично е че с мен се случват неща които донякъде уверен съм са се случвали и на други изчезнали и намерени уж самоубили се деца, младежи и тнк.

 През месеците се случва да сънувам кошмари. Често когато сънувам, съня не е сън, а се намирам на друго място. Виждам същества които не съм виждал в реалността. Често на другото място ме държат и ми правят експерименти. Понякога идваха същества които точно мога да определеня за демони, друг път ме наглеждаше фалшиво същество - холограма. Усещането за което е точно както се описва от случайте на всеизвестните разкази за похищение от НЛО. Усещане за отиване на друго място, въпреки че просто си легнал да спиш. Не гледам телевизия, не гледам такива филми, не чета такива книги. Отначало изгледаше като сън, но покъсно някой неща започнаха да се случват в реалността, след събуждане. Подобно със случайте на поява на стигма по ръцете, разбира се не е същото, но е много подобно. Когато в съня нещо се случваше с мен, намирах белези по себе си. Това ми доказа че нещата наистина се случват, другаде - по-често под земята. Онези същества в съня ми искаха винаги да спя. Държаха ме в нещо като хипнотично състояние, при което трудно изразявах себе си и в случайте когато мислех че сънувам, ставах лабилен и подчинен на каквото кажеха ( точно като в хипнозата, но там го правят по-друг начин ) Когато обаче осъзнах че сънят, не е сън, тогава придобих контрол над себе си и можех да се противопоставя на заповедите им.

 

Първо всичко започна от нещата които виждах из ask.fm профилите. Често имаше такива които се появяваха и ми пишеха: "- Няма ли да си лягаш","няма ли да спиш". Те искаха да спя, за да си извършват експериментите, защото когато спях, тогава още бях наивен за съня и лесно можеха да ме канектнат към другото изготвено тяло и да експериментират с мен. Лично за мен, това е неетично, ако това са напреднали същества, как така си позволят да злоупотребяват с живота на останалите? За какви се имат?!... Къде е етиката им, къде е моралът им? Действат като нацисти из концлагер. Само че лъжат хората че са свободни. Но са демони, безчуствени, капризни, двулични и луди. Веднъж в сънят ме ухапа демон приличащ досущ на вампир, змиевидните-хора. Когато се събудих имах рана на същото място, при внимателен оглед се оказа че раната не е като убодено, а като следа от зъби. Раната бе малка, като от много остри зъби, тоест няма как сам да съм си го причинил. Това се е случило на другото място. 

 

 

 

 

Веднага приемер: В ask.fm  пусках линкове към статии. Попаднах на потребителя:

 

 

 

http://ask.fm/dnily                 -  Дидич

http://ask.fm/sunshineegirll/   -   Приятелка на Дидич

 

И двете момичета никога не съм ги виждал, пращах линкове на произволен принцип. Никога една дума не съм си казвал с тях. Писах им анонимно. Когато им писах те се държаха сякаш знаят кой им пише.Момичето Дидич ми каза да си лягам, после след разногласия за характера на думите и, нейната приятелка в другия профил ми каза също да си лягам. Къде е логиката?

И най-интересното из целият профил на Дидич има запитвания за: "защо не си легнала","няма ли да спиш", "кога ще лягаш", "късно стана. лягай си" и тнк. Все едно за питащия да легне да спи е най-важното нещо. Но за мен, те не ме познат, от къде ще знаят че конкретнитя ден не бях спал. Мисълта ми е, това не е нормално. И двете момичета са от онези - антисъществата., тип вампири. Затова момичето Дидич при преглед на профила все не спи когато я питат. А онези искат да спи, но защо тя иска аз да спя, това е странно. Когато демон заспи ползвайки човешко тяло се събужда в реалното си, или в много други нагласени като система за конферентна връзка. Ако се загледате всички такива самозванци на инвазията говорят и действат като един организъм, защото са управлявани от компютърна система.

  Преди две години от сега 01.01.2015 получавах в аска съобщения от момиче да съм си лягал, Момичето винаги беше анонимно. Казваше или да си лягам, или не ми ли се спи?!... Тогава мислех че става въпрос за загриженост, но вече съм на мнението че става дума за експерименти които се провеждат от няколко години - може би 6-7 на пълни обороти. Експерименти на похищавания, без позволение. Директно и насилствено. Те имат всички които са машини и другите вампири като за тях хората са домашни любимци.

image

 

 

image

 

image

 

 

 

 

Широк преглед на профила на Дидич - вижте колко често искат от нея да спи!...

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/0didich.png

 

 

В реалността започнаха да се случват странни неща. Уж хора от интернет, пишеха по начин сякаш намекващ нещо. разбирайте съмнително, но го правеха без да съм направил нищо с което да ги провокирам. Приличаше че те ме провокират предварително, може би за изследване на какви ще са ми реакциите. Водят си и те анализи и документация.
"Хора" от вънка, се държаха странно. Задаваха ми странни въпроси, взираха се странно и вършеха нелогични неща. Приличаше че просто си стоят така, правели всичко което правят като симулация, чакащи да мина от там и да извършат странното действие. Забелязвах коли които ме следят. Първо третирах себе си с думите - параноя. Но минаха месеци и нещата си ставаха, виждах често едни и същи коли и прочее. С няколко думи - следяха ме. Интересуваше ме с какво съм провокирал чуждото внимание, но бе с нещата които пиша. Следят интернет, когато забележат някой да пише смислено и интелигетно, гледат:

1) Да го вербуват.

2) Да му/й пречат.

3) Да го похитят.

4) Да го отстранят.

 

Очевидно разумните мнения и умението да има собствено мнение никак не се харесва на антисъществата. Това би им създало проблеми в стратегията за свръхконтрол над обществото. Те се радват когато хората са овце.

 

_____________________________

План на случилото се:

_____________________________

 

 

1. В spodeli.info ( създаден от 2007 със свободен достъп, всеки публикуваше каквото иска, сайта беше в мръсно жълто, заради психилогическият факт че жълтото предизвиква любопитството и вниманието на хората ) Писах в сайта преди около 4 години. Там попаднах на, заподозрените:

- Жена която спореше с мен за всичко.

- Мъж от мюсулманското вероизповедание, които ми отправяше заплахи. Месеци преди да закрият сайта.

- Мъж твърдящ че скоро се е завърнал от Ирак, където служил, в началото спореше много озлобено срещу мен, после уж си взе поука от поведението си.

- Непознат анонимен пишещ се "Изродар", хакваше сайта с експолойт ( пролука в сигурността ) и изписваше навсякъде из сайта, всички да му се поклонели. Започваше думите си с "Чада мой...". На едно място пишеше че така се развличал в работата си, беше когато закриха сайта.

 

В сайта влизаха много луди, тук таме и малко качествени лица. Съществото назоваващо се "Изродар" се оказа най-чалнатото. До края на spodeli.info, нищо особено не се случваше с мен. Отвреме на време забелязвах коли да ме следят, но нищо не ставаше.

 

Веднъж прибирайки се, както влязох във входа и в задната част пред стъклото видях навън да стой мъж. Мъжът беше горе-долу оприличим на висок. Едър с корем и дълга спусната коса. Стоеше неподвижно и гледаше срещу мен. Притесних се, обаче се досетих че се е случило от сайта. Докато съм писал там. Някой ( администратор е по-вероятно ) е видял IP-то ми. Пуснал го е за справка и е разбрал че съм в София. Тук явно има намесена и полиция, или някой в полицията, защото само по IP не може да разбере в кой блок съм. Дойде този да ме огледа, като че търсеше нещо.Предположенията ми са, че това е било лицето "Изродар"

 

След близо 3 години, лицето "Изродар" се появи в ask.fm, със лично създаден профил, целта на който беше да ме обижда и подиграва, заедно със свой "хора". Случката беше в началото на 2013. В аск профила си отправи заплаха към мен, заплахата касаеше похищаване.

 

2. Покъсно в facebook и аск се запознах с Димана Бояджиева ( от Пловдив, изявяваща се за художничка ) и нещата бързо отидоха към скандалност защото ( ако е истинска, а не тяло с поставено съзнание на чужденец ) има капризен и отвратителен характер. Покъсно се оказа че води секта за подрастващи *Vampy Crew*, които я следваха като зомбирани. Тя често се хвалеше в аск че "Vampy Crew" бил един от многото и проекти. По това време се водеше за 19-20 годишна.

 Проблемът се случи, когато Димана нарочно ми написа обидни думи. Аз защитих името си, защото така постъпват нормалните. Ако не уважаваш себе си, никой няма да те уважава. Още щом се защитих ме нападна рояк от "подчинени" на Димана тийнейджъри ( секта какво да се прави, въпроса е дали всички са истински, или имат чипове и сменени съзнания?! ). Осъзнах че всичко е било за напaдението, създават проблеми, за да кажат че ме нападат заради мойте действия, въпреки че те ги предизвикват.

 

 

3.В онзи период се появи и момчето Христо Стефанов, което се държеше на някой свой клипове като момиче, но изглеждаше като момче на 14-15. А на снимките приличаше на мъж на около 19-20. Този Стефанов заспори с мен, покъсно си написа историята и ми я прати на пощата, как страдал много, вземал преди уж наркотици. Не се изясни защо ми прати историята си. Приех че ми прави мними намеци за нещо! Точно тогава имаше жена с ник нейм *ushi* която също се преструваше. Искаше да и казвам неща за себе си, а тя нищо лично не казваше,. единствено спомена че била в Германия. Нещата станаха още по-зле когато заедно със Стефанов и *ushi*. и Яна Давиткова се задейства срещу мен, само защото не споделях понятията и за що е религия.

 

4.Запознах се от ask.fm с Анжела Кронева ( българо-италяно-гъркиня ) , уж благоразположена за общуване с мен. Но ме излъга, два пъти щяхме да се срещнем и двата пъти не се появи. Тоест беше измама, макар да има снимки, тя също като много други явно стоеше там за да си играе с мен. Тя изразяваше без проблеми голямата си омраза към българите. Оказа се че Стефизагрия Пасифлора която се появи след интернет пререканията с Димана, като целта и уж беше желание да ме защити, общувала с Анжела преди мен. И двете заеха италиянски - странен фактор.

 

5. Появи се отново съществото "изродар" от преди години в

spodeli.info. Този път с изготвен аск профил, специaлно да се намеси.

 

6. В сайта за запознанства twoo.com ми се натрапи лице с името "Vesko" на 48г от София.

Пишеше хомосекуално и каза че му е забранено да говори защо се занимават с мен.

 

 


________________________________________________________________________

Снимки и доказателства че нещата са истински

____________________________________________________________________________

Снимки от получени съобщения в  http://www.ask.fm/winterfire

снимките са от пощата на abv.bg , защото показват дата и час.

 

# Денят в който Димана Бояджиева ми наговори груби и незаслужени думи, за да предизвика нападение в аск. -  случило се на 18.04.2013.

 

image

 

 

 Веднага след омразничеството на Димана ( която нарича себе си ту демон, ту вампир в профила си - на мен не ми е се струва на шега, фактите говорят ) се появява съобщение от друг профил където за мен са писали: "- Всички искат да умреш, да се махнеш от този свят. Никой не те иска, винаги ще си сам-самичък.". Точно думи на злодей целящи да ме отчаят, та да си посегна на живота, ама не успяха, защото аз не съм като тях - имам мнение, отстоявам го.

 

image



 

image

 

 Тук за първи път се появи лицето Стефизагрия, която уж дойде в живота ми с намерение да се застъпи за мен пред анонимната армия от полудели тийнейджъри. Да бяха обаче луди, щеше да е по-добре пред истината че става дума за секти, промиване на мозъци, чипове и антисъщества.

 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

А тук заплахата бе придружена от ЕГН-то ми.Което не съм давал на никой.

 

 

image

 

Анжела Кронева под всевдонима "vae victis". Ако се загледате изглежда не като човек, а като кукла - изкуствено. Отделно голямата фамилиярност в изказа  й + голямата омраза към българите + факта че е смесена. А в една от темите обособих че голяма част от антисъществата ползващи изкуствени тела - телата им са продукт на няколко нации, като вид генетическа евгеника,  за по-голям подбор на "добри качества". И при втория факт че нито веднъж не се появи на среща, считам че не е човешко същество. http://www.ask.fm/bugihugi

Забележете тапета ( фона ) , обърнати кръстове ( един от символите на сатанизна ).

 

 

 

image

 

image

 

 

 

Антисъществото "Изродар" си признава че spodeli.info е бил създаден за селектиране на индивиди които са чакали да се покажат в сайта. Признава че и преди са правели така. Според мен този "изродар" е виновник за много от самоубийствата на деца и младежи, защото 100% е навътре в организацията на демоните.Отправя ми и заплаха. Имайки предвид че това се случи през началния един-два месеца от 2014 и след това на етажа над мен дойдоха нови съседи, а от тогава кошмарите станаха повече и на горният етаж постоянно се чува да местят предмет който тежи. Тъй като по едно време го местеха постоянно, щом тръгнех за някъде, дойдох на логичният извод че местят устройство насочено срещу мен. По нататък "изродар" ме заплашва с похищаване". тоест да ми причини същото като онези който уж са се самоубили. Не съм се свързал с полицията, въпреки че имам сведения и факти, защото кой би повярвал?! Докато всички живеят в сън, никой не ще забележи присъствието на други видове сред хората и добрите сред тях. Антисъществата биха се направили на обикновенни и ще кажат че нищо не вършат, примерно почиствали, или ремонтирали. Такива неща, никой не би си признал. Не чакайте признания, бъдете бдителни и затвърдете волята си.Не се оставяйте да ви водят за носа. И имайте воля за живот.

 

image

 

image

 

 

 

 

 

image

 

 Анжела е харесала първият отговор на "Изродар", сякаш е чакала. Очевидно е че са в комбина. Всички ТЕ са организирани като часовник. Държат се нелогично, като тайни агенти, пишат с намеци и провокации. Те си играят с всички. И докато се усетите ще ви сложат чип и ще експериментират с вас. На тях не им пука, защото ви имат за животни. Обединени са като един организъм, 100% имат начин за директна комуникация и са свързани с компютърна система. Те са много тела и лица, едно съзнание и частични индивидуалности - Апофис.

 

 

Натрапилият се "Vesko" в "TWOO". Случило се на 03.10.2014г.

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

  "Vesko" казва че не му е разрешено да каже защо ми се месят. ( 100% демони и сатанизъм )

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Въпрос: "- Пишейки за стратегията по странните смъртни случай, случвало ли ти си е нещо?"

Отговор: "-  Изпитвал съм признаци че *неизвестни персонажи* стоящи в сенките се опитват да ми навредят. Случи се следното.".

 

Преди ask.fm пишех "понякога" в spodeli.info.

Сайта беше много известен, защото всеки можеше да си напише каквото иска и никой не държеше сметка на никой.

Посещавах го, заради интересните теми които се срещаха там. Имаше глупости, но и по нещо приятно. Като че ли интересна се подържаше от факта че за да намериш хубавото трябва да търсиш. Беше преди 4 години от сега 01.01.2015.

В сайта се събираха по наблюдение странни "хора". Лудите преобладаваха. Лудостта им беше интересна, защото действаха като по часовник. Имаше периоди когато сайта сриваше дейността си, заради лудостта на "анонимни".

Малко преди да закрият сайта ( неизвестно защо ) , се появи анонимен който се назоваваше - "Изродар". Лицето редовно хакваше сайта чрез експолойт ( пробив в сигурността ). Пишеше навсякъде всички да му се подчинели и се обръщаше към пишещите с "Чада мой". Тогава не ми правеше впечатление. Мислех си, поредният луд. В сайта не липсваха и лица от женски пол които редовно заспорваха с мен. Присъстваха следните.

1.Жена която и харесваше да спори с мен.

2.Мъж явно от мюсулманско вероизповедание, които няколко пъти се заяждаше и заплашваше.

3.Друг мъж, който също се заяждаше в началото. Твърдеше че

работил като военнен. Дошъл от Ирак и тнк.

4.Често по тема в която съм писал, неизвестно лице пишеше - "Деянов. Следим те.". ( Около година и нещо след това, получавах понякога същото съобщение и в ask.fm, а spodeli.info отдавна го нямаше )

Интересно за spodeli.info e че сървъра на сайта се намираше в Стара Загора. Когато имах конфликт с Христо Стефанов и Димана Бояджиева видях в нейният ask.fm профил съобщение написано от Христо Стефанов, в съобщението се оговаряха да се видят в Стара Загора, въпреки че Димана Бояджиева е от Пловдив. Според мен между Христо Стефанов, "Изродар" и spodeli.info има общо.

 

 

Горе-долу преди три години си направих акаунта в ask.fm/winterfire. Само след месец и веднага се намериха спорещи. Най-често жени! Не им харесваше че говоря направо, докато те очевидно обичат да се заблуждават и да заблуждават другите.

 Покъсно се появиха момичета на по 14, 16, 18, 19 - незнайно защо искаха да общуват с мен. Не казваха нищо за себе си, но искаха аз да говоря за себе си. Сякаш се интересуваха от нещо или следяха. Не им обърнах внимание и те се ядосаха, пишеха глупости за мен навсякъде. Беше детинско, или пък така изглеждаше.

 През цялото време получавах отвреме на време странни въпрос в аск. Бях започнал да общувам в facebook уж с жена която се представяше за "Здравка Валентинова", но пък в skype се пишеше - Валерия Сандовал. Не се разкриваше, даже снимките и бяха под въпрос. Нищо не казваше за себе си.

Та, тогава получих в аск въпрос относно какво ми е мнението за радикалните екстремисти, подкрепям ли тероризма, или съм против него. Въпросът ми се видя страннен, защото никой не беше задавал такова нещо от началото на аска ми. По натам, спрях кореспонденция със съмнителното криещо се лице.

 Случваше се да получа съобщение с ужасно много обиди и послания за здравето ми, включващо - "що не се...самоубиеш","никой не му пука за тебе". И тнк. Тогава не обърнах голямо внимание, защото все още в България намаше масови самоубийства и смъртност.

 

 

През 2012 имах спречкване в ask.fm/winterfire с лицето момче на име Христо Стефанов, уж на 17-18. Появи се от никъде и ми задаваше странни провокации, целеше да стане разправия. Казах му истината - че видът му не е като на интелигентен младеж, той обаче се направи на обиден и написа гневни съобщения. По същото време друго лице - жена пишеща се *arrow*, или *ushi* в аск, също заспори с мен. С нея проведох чат в facebook, тя също не казваше коя е. Нищо не казваше за себе си. Но по това което се виждаше от профила и, била българка, живееща в Германия. Беше края на 2011, Декември. Стана ми неприятно от обидното и поведение, бях искрен с нея, а тя не. Казах и неприятни неща и я блокирах, защото ако беше истинска и имаше добри намерения нямаше да се крие. Друго лице Яна Давиткова, момичето тогава беше на 18-19г. С нея се запознах от ask.fm. Изяви желание да общуваме, казах си, защо пък не, имаше вид на нормална. С нея нещата също отидоха на проблем, защото както общувахме стигнахме до обсъждане на религията и тя показа проблемите в характера си. Заспори относно че будизма не бил религия, а просто учение, доктрина. Аз и отвърнах че може да бъде определен за учение, но в научната литература го въвеждат с израза *религиозно движение*, сиреч - религия, или друг модел на религията, защото се *изповядва* и тачи от голяма част от човешката популация около Индия, а основите на което са дали много за религиозните убеждения в цяла Азия. Както и да е, нямах намерения да я задължавам да приеме нищо. Спрях кореспонденция и с нея. И в един момент получих омразни словословения от *ushi* > *Стефанов* > *Яна*. Буквално ме нападнаха в аск. Както и да е, нищо особено, за тогава.

 

През 2013, 18.04 имах спречкване с друга особа - Димана Бояджиева. Без да има защо, тя ми написа обиди.

 Веднага след нея, се появи лице с фалшив профил, от който ми заизписва че никой не му пукало за мен и..."Мразят те много хора. Сам си. Всички искат да умреш, да се махнеш от този свят.". Лицето твърдеше че сам съм си го направил, но какво сам съм направил не се изясни. Защото реално нищо на никой не съм направил, всичко което се случваше беше просто една игра скалъпена от тях, те я играха с мен, разчитаха на наивността ми. Искаха да ме отчаят, да се депресирам и сигурно както всички други да стана лесен на манипулация.

 

Димана Бояджиева е нереална личност. Смисъл, занимава се с ненормални неща. Още по онова време предчувствах че около нея има нещо сектанско. След обидите и установих че съм бил прав. Тя се появяваше като лидер на кампания от младежи и тийнеджъри с името - "Vampy Crew".

 Интересното става когато се защитих от думите и с две мнения в отговор, на които я сложих така на мястото и че нямаше с какво да оправдае. Всички от "Vampy Crew" наскачаха в профила ми и пишеха заплахи и обиди. С какво толкова Димана ги държеше че я слушаха?!... Нима не можеха сами да мислят?! Тогава осъзнах че зад "Vampy Crew" се крие секта. Младежите се държаха като зомбита, или пък се познаваха? Но как може повече от 200 човека от различни градове в България да се познават толкова добре че да се държат помежду си като семейство! Тогава на моя помощ се появи Стефизагрия Пасифлора, тя уж искаше да ми помогне. Но всъщност искаше да спечели доверието ми.

 В същият ден след интернет конфронтацията, докато бях навън на улица до мен профуча кола с тъмен цвят, от там някой се провикна: "- ЗЛОБАР".

 Въпрос: "- Какво говори това?".

 Отговор: "- Че са гадняри, които се познават, знаеха къде ходя.".

 

 

В края на 2013 имах спречкване със Стефизагрия Пасифлора и

Анжела Кронева ( която ми се представяше лъжливо за Анжела де Лучи ) . Всичко се случи, защото Нора ме лъжеше. Зад гърба ми общуваше с Анжела и всичко което се случваше беше една лъжа, разиграха ми театър. Но защо?!

 С Анжела се запознах също от ask.fm. По отговорите бе интелигентна и уж добронамерена. А действително се оказа лъжкиня. Два пъти щях да се срещам с нея и тя не се появи.

 Първи път - щяхме да се срещаме при НДК. Нора Пасифлора щеше да ни запознае, нейно си желание. Нора се държеше като че не се познат, а последнстиве се оказа че са общували в skype много преди аз да се заговоря с Анжела. На въпросната неслучила се среща, Анжела обеща да дойде, но не дойде. Чакахме, чакахме, нищо. Аз имах усещане че няма да се появи, защото в нея лъхаше на измамност, отначало се представяше за завършила психоложка на 18, а на други за адвокатка!... Докато седяхме и чакахме, оглеждах се да преценя дали няма да се появи. Видях две момичета да си говорят нещо, седяха втрани. Момичетата изглеждаха като деца които си играят. Бяла ниски на вид, може би на около 12-13 годишни. Когато погледнах момичето с лице срещу мен, въпреки няколкото метра припознах в нея Анжела Кронева, защото онази си беше сложила умалена снимка в skype за аватар на която се виждаше същото момиче. Момичето с вид на дете, ме видя и просто се усмихна.

 Втори път - Анжела се държеше сексуално с мен. Така веднъж искаше от мен да съм я посетил в *Гранд Хотел* където била отседнала. Веднага разбрах че лъже, но исках да докажа лъжата и, затова и написах че ще дойда. Нямах намерения да правя нищо с нея дори и да беше там ( въпреки че съм хетеросексуален мъж, тоест падам си по жени ) защото не ме занимават такива неща и смятам в живота има и далеч по-важни неща ( но това са си мой убеждения ) Лично отидох до Гранд Хотел, попитах за Анжела де Лучи, защото тя каза да я търся на това име и че провеждала събитие в една зала. Държеше се така, все едно попълва документи. От рецепцията казаха че нямат такава. На излизане видях кола, която мина вляво, осъзнах че в колата бяха онези. Те чакаха да мина за да се смеят, как са ме излъгали. А за мен беше чудесно, защото приключих с Анжела. Тя се скри от чатовете, а на други места ме блокира. Относно Анжела на мнение съм че тя не е човешко същество, има нещо демонично в особата й. Ако е нормална и истинска, защо се крие?!... Онова малко момиче което ме гледаше при първата не случила се среща - беше със сигурност Анжела.

 Конфликта бе със Стефизагрия и Анжела. Бях описал лъжите им, как хващах Нора докато си говорим в заведение, да оставя пуснат GSM-ма след като преди това някой и позвъняваше. Демек оставаше го пуснат за да може другия да чува какво ще говоря с Нора. Появиха се много индивид като при конфликта с Димана които защитаваха Нора и Анджела. Отправяха ми заплахи и тнк. А накрая се появи и профил с името "Изродар", в него бе написано че е би лечител за лудостта ми! "Изродар" като от сайта spodeli.info преди години!... Първият Like в профила му беше от Анжела Кронева. ( Следователно тя имаше общо ) Сред заплахите имаше съобщение в което някой ми знаеше ЕГН и ме заплашваше с него. Установих че за да знаят ЕГН-то ми имат вътрешни хора, някъде наблизо до мен.

 

Когато конфликта приключи се появиха още по-странни лица.

А за всички периоди наблюдавах коли, които ме следяха. През периода на комуникацията ми със Стефизагрия Пасифлора, видях нея в червена кола, да ме следи из града.

 

 

Накрая за капак на всичко в сайта за запознанство "TWOO" където имах профил,

един ден поглеждам и непознат мъж ми беше писал. Мъж с име "Веско","Vesko". Стана ми обидно, какво пък иска мъж от мъж!...

 Толерантен съм към особиците на всички, но НЕприродните неща ме дразнят. А разните сатанински представи за всеобща сексуалност не ми се нравят. Природата както ни е създала, това е правилното. Който върви срещу думата и делото на природата, върви срещу себе си.

 Писах му да не ме занимава защото съм хетеросексуален, казах му че не искам да го обиждам ако е обратен, но това си е негов проблем.

 Онзи се правеше на "ни чул, ни видял" продължи на пише. Рекох си, може профила да е фалшив, да не ми пише мъж, а жена криеща се зад снимки. Но като разгледах установих че си беше мъж, защото профила имаше доста автентичен вид. Към края на разговора ми с това объркано човече, онзи написа нещо интересно. Каза ми че не ме искал, но попита как ми харесва да ме приемал мъж или жена. Изобщо, изрази се така сякаш не разбира че сексуалността ми е строго фиксирана и нормална. Съществото "Vesko" според профила е на 48 години, на една от снимките бе с костюм, папионка и очила. На външен вид приличаше на американец, но той твърдеше че е българин, кавказец. Знаел английски и български. Накрая ми каза нещо странно. Попитах го какво иска/т от мен, той отвърна че не му е позволено да говори.

Следователно става дума за организация, секта, антисъщества. Очевидно от по-голям ранг, които са му забранили. А причината да ми се мярка беше провокация и тест на как ще реагирам.

 На мнение съм че персоната "Vesko" не е човек, а един от демоните ( славянските бесове - антисъщества ) Защото демоните в човешкия свят на повърхността на земята съществуват в изградени човешки тела. В тях чрез чипът поставят съзнанията си и свободно се разхождат по земята без да привличат вниманието. Тъй като могат да сменят телата си, за тях няма презумция дали са в женско тяло или мъжко тяло. Така стават бисексуални и нямат точно предпочитание, затова демоните толерират хомосексуалността и нямат против обратни и бисексуални. Намират го за нормално. Докато небесните същества са против обратните наклонности, защото те са срещу природното естество. В биологията, хомосексуалността води до извръщения и западане на моралните ценности. В хомосексуалността няма нищо нормално, защото се дължи на нарушени мозъчни процеси. Нарушенията се осъщестяват от прекарани забовлявания в детството. Примерно - грипове, шарки и прочее, които се съпътстват от температура и влияят на мозъчната дейност. Нещо предполагано отдавна, което вече е напът да бъде възприето от медицината, тъй като е логично и обяснява защо се случва.

 

 

И АКО СПОРЕД ВАС ЗА ТОВА НЯМА СМИСЪЛ, ТО ТАКА Е СМИСЪЛ НЯМА - НО СЕ СЛУЧВА. СЪЩО КАКТО НЯМА СМИСЪЛ ОТ ЛОШИТЕ НЕЩА В ДЪРЖАВАТА КОИТО СПОЛЕТЯВАТ ХОРАТА, НО И ТЕ СЕ СЛУЧВАТ.

Според думите на демона "Изродар" написал лично в аска който си направи , ( дал съм линкове към снимки ) spodeli.info е бил създаден с цел да бъдат намерени определените специфични индивиди - да бъдат селектирани добрите, интелигентните и тнк. За да се сложат в списъка на антисъществата, като младежи които трябва да бъдат премахнати от обществото ( похитени и причислени към демонската армия - род ) Когато са изпълнили списъковата бройка, сайта вече е бил ненужен, затова са го махнали. Spodeli.info е правен от същите стоящи зад сайта spodeli.net ( затова искрено съветвам - родители пазете децата си от сайтове за споделяне, от сайтове за децата на новото хилядолетие и тнк. Това са неща управлявани от демони, за да сортират децата и да покрият регламента на списъка си за похищаване )

 

 

Списък линкове на всичко по темата:

АБВ- Димана Бояджиева - Пловдив

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/1.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/2.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/3.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/4.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/5.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/6.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/7.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/8.png

Изрод - 100% демон

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/izrodar.0.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/izrodar.1.PNG

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/izrodar.2.PNG

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/izrodar.3.PNG

Анжела Кронева - уж София

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/vae.victis.1.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/vae.victis.2.png

Самозванец - Vesko - Twoo - уж София на 42г.

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/12.Twoo.vesko.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/13.Twoo.vesko.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/14.Twoo.vesko.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/17.Twoo.vesko.png

Дидич и приятелката й.

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/0didich.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/1didich.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/2didich.png

https://sites.google.com/site/29onemusic/archiv/sunshineegirll.png

 

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 107348
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930