Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 01:35 - Събития, сънища, същества, демони, добро и зло в живота ми. Поредица от случки, странности и нагласености.Лица.Био-роботи.Антисъщества.Заплахи.Част1
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 1820 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2015 12:37


Събития, сънища, същества, демони, добро и зло в живота ми. Поредица от случки, странности и нагласености. Вие може да се съмнявате, но аз затова давам доказателства. А всичко е част от живота ми постоянно.

 

All.rar < 394mb [ От 1 до 8 теми + всички статий + всички изображения и графики ]

8.rar < 40.5mb [ 79 изображения + тема 8 ]

Само тема 8 > .doc > .pdf

 

 

Предишни теми от същото: 

Тема 2

Тема 7

 _______________________________________________________________________________________

Не бързайте да сте скептици и да отричате, прегледайте внимателно фактите и помислете. Когато махнеш всичко излишно, а обяснението свързва всички необясними събития. То оставащото, колкото и невероятно да е - е самата истина.

____________________________________________________________________

От Тема Втора и Тема Седма разкрих странни неща свързани с мен. Сега е ред да покажа как всичко е свързано. Откритието че имам двойници, не беше голяма изненада за мен, понеже в живота ми от край време се случват странни неща. Не се изненадвам. Антисъществата се опитват да ми навредят. Прилагат ми процедурите които правят на всички мистериозно и внезапно изчезнали и самоубили се. Но аз не се предавам, защото не смятам да им се давам. Аз принадлежа на себе си. Моя живот е сега в това ми тяло и няма да позволя да в друго ( а те искат да ме превхърлят ) Те похищават и унищожават животите на всички които могат да мислят и са специфични с нещо. Зад злите им дела е умисъла да попречат на очакваното бъдеще да се случи. Бъдеще в което злото умира, то се случва със силата на всички интелигентни и добросъвестни. Те искат да спрат това действие, затова прехвърлят всички в погрешни тела. Мъжете в тела на жени, жените понякога в тела на мъже. Объркват всичко, създават хаос, за да не се изпълни бъдещето. Но те са обречени, защото силата им е ограничена, не могат да контролират всичко. Всичко е далеч по-голямо от тях.

 

Хвърлете поглед на следните линкове, защото те 100% имат общо с чуждисъщества:

Teзи 100% ме заплашват, особено *injir* която уж пише романи за смърт при заспиване.

http://tolkata.blog.bg/hobi/2015/01/31/opoznai-me.1334395

http://injir.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/02/01/roman-9.1334615

http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/?month=1-15

 

Онези наричащи се инжeнери и други - ловци, усилено се занимават да пречат на доброто. Онова което се занимава специялно с мен е женско същество с митологичното наименование - Атланта. Според митологията Атланта е отгледана от ловци и е ловец. Преследва всеки които е разбрал какво се крие зад илюзиите на света.

Но по в дълбочина, месещите са демони идващи от миналото и желаещи да разрушат бъдещето за да се установят и да отнемат всяка надежда на хората за свободна воля. Ако не вярвате, поразтърсете се, питайте наоколо. Има много които преживяват подобни неща, но си мълчат и ги убиват, често в сънищата им, защото нямат силна воля за живот.

   Почти всички за които съм писал надолу, не са хора. Или са деца на антисъществата, или са биороботи. Лично смятам и двете - смесено е. Едните са биороботи, другите са просто тела със съзнания на антисъщесъщесва и индивиди които някога са били прехвърлени. Дело на *изродар* както са кръстили противохристянската дейност по порогаване на естествения живот даден от Господ.

 

 

В Седма Тема показах нелогичното съществуване на много мой двойници. Който според мен са клонинги, защото броят им превишава нормалното съвпадение. Пък и не са просто подобни, а приблизително идентични на вида ми. Сега е ред да покажа друг имащ контакт с мен, които има двойник.

 

Става дума за лицето - Лара Харири ( Lara Hariri - https://www.facebook.com/LX777

http://ask.fm/LaraX777 ) от Варна. По-долу съм писал за нея. Тук само изяснявам че има нелогична двойничка, буквално нейно копие. Тя е едно към едно с нарисувано лице от 1883г. При факт и всичко свързано с антисъществата ( фалшиви извънземни ) смятам че Лара е едно от децата на антисъществата. Копието й е нейн клонинг, или тя самата в пътувала в друго време.

 

image

 

image

A cup of tea, Charles Sprague Pearce, 1883 1851 1914, Pearce 18511914, Colleges Museums, Cup Of Tea, Charles Sprague, Cups Of Teas, Art Xiii, Sprague Pearce, Teas Charles

 

 

Странностите в живота ми. Време е да поговоря и за себе си.Част 2.

 

В продължение на 6 теми, обсъждах различни, нелогични, безпричинни, спонтанни смъртни случай. Случай на самоубийства, убийства, но и изчезвания. Писах за сънищата и че много от това което изглежда нормално в живота е голям театър. Описах примерни модели чрез които се познава кога сънят е изкуствен, както и кога нещо се случва с хората наоколо. Естествено, моделите търпят промяна. Но едва ли е трудно да се приемат нещата, дори нищо да не се очаква, защото всеки малко или много вътрешно усеща когато се случва нещо нередно, неправилно, лъжливо, манипулативно и контролирано - в живота му. Друг е въпроса че малцина ще си признаят и ще се опитат да вземат мерки, или свободно да обсъдят нещата които са им се случвали.

  Страхът се изразява в присвитост, колебливост, примирение - това е грешка. Защото онези които може би ви контролират - искат да бъдете слаби, податливи на внушение. Тяхната цел - е да си играят с вас, докато, ако това е била началната им умисъл - не ви елиминират. Всяко прави - с изключенията си. Но внимателността и умението да подозираш нещата, никога не вреди. По-добре да изпитваш притеснение и неспокойност, отколкото да се отпуснеш и да станеш лесна плячка на злите влияния.

  В предишна тема намесих, че антисъществата не спят. Не им се налага, защото се прехвърлят от едно тяло в друго и практически - винаги са будни. Това ги прави сериозна трудност за спящите. Хората все някога се нуждаят от сън, сънят е определян като жизнен фактор за развитието на организма. Без сън идва преумора, забавяне на естествените реакции и процеси в организма. Докато уморения, не започне да бълнува реално и да се затруднява в извършване на най-простите си действия, всяко от които изведнъж се превръща в задача с повишена трудност. Следователно - нуждаещите се от сън същества са под практически всекидневна опасност от прилагането на психотронни оръжия, похищаване, отдалечено хипнотизиране, слагане на чипове, намеса в сънищата, изкуствени сънища развиващи се на друго реално място ( което на сънуващия му се струва на сън, защото знае че е заспял и не прави сравнение на детайлите, а се води от последните си споменни действия ).

  Ето защо, докато не внимава, не знае какво се случва наоколо, не си задава въпроси, не си е осигурил сигурно убежище, или наоколо има съмнителни хора - човек винаги е застрашен от посегателства против волята му.

 

Към четящите. Следете внимателно:

1. Какво се случва около вас.

2. Какви сънища сънувате, кога, как и какво се е било променило преди и след съня наоколо.

3. Съблюдавате дали след събуждане - не сте правили нещо без да знаете.

 

Внимавайки за трите, ще придобиете представа дали експериментират с вас, правят ли ви нещо и тнк. Но за да сте по-сигурни, трябва повече наблюдение. Защото някои от методите на антисъществата са много изкустни и се улавят в процес на 3-4 наблюдения. Те не са перфектни и като всички с действията си - оставят следи.

 Учете се да вниквате в детайлите от живота ви. Защото именно в тях се крие истината за събитията които ви сполетяват. Не чакайте отговори от натрапниците които може би ви тормозят и подлагат на психически и физически манипулации и влияния. Те никога няма да си признаят, нямат полза. Ако се занимават с вас, оказват ви контрол:

1.Ще опитат да ви подлудят.

2.Ще опитат да ви похитят ( в случай че сте силни психически и 1 не проработи )

3.Ще опитат да ви убият физически ( В случай че се окажете с особено силно съзнание и умеете да контролирате желанията си - което значи да можете винаги да кажете - НЕ, на чуждите предложения. Тогава, имайки контрол над себе си, те не антисъществата не могат дълго да ви задържат ако се опитват да ви прехвърлят в друго тяло. Защото тя имат конрол, но съзнанието не е тяхно изобретение, то е отделна жива единица. Съзнанието само решава какво да направи, къде да отиде. Антисъществата просто се опитват да заблудят съзнанието че другото тяло е истинското, така че то да идва н другото място. Но ако всеки тренира съзнанието си да отказва предложения и да не приема изкушения, да знае - НЕ и да е твърдо и категорично - винаги ще намира изход от контрола, защото е ничии и никой не може да го притежава ( сиреч, сам си решава, се води от думите на антисъщеставата ) Те могат да ви приспят, но не могат безкръвно да отнемат съзнанието ви без вие сами да се съгласите и да изоставите тялото си. Следователно, пазете се, обичайте правилните неща от живота, но не пренебрегвайте и себе си. Обичайте и себе си тялото в което сте, в противен случай може да ви отнемат тялото. Превърнете се в решителен характер и се борете за свободата и правдата. )

 

Изкуствените сънища се отличат с:

1.Осъзнати, реално - протичащи на друго място.

2.Бърканица от всякакви ситуации от нереален фактор.

Бърканицата е лъжлив сън от предварително направен филм които ви пускат. Отличават се с изкушения. Ако вие решите изведнъж да живеете по-правилно. Примерно, нямате пороци, или спрете да мислите за пороци, антисъществата, ако експериментират над вас, ще ви пуснат всякакви изкушения, с които да ви опорочат и да опитат да замъглят чистотата на принципите ви.

 

 

 

Какви сънища съм сънувал. ( Специално отчитани - представям само най-характерните ).

 

 

 

[ За сравнение ] При анализ на случая с Цветелина Стоянова, от Софийска област, която на 11.07.2012 внезапно се обесила на терасата ( въпреки че не е имала причини ) - се открой странния фактор че повечето внезапно ( почти окултно ) самоубили се младежи са на възраст преди, след, изощо около 18-надесетте си години. Като в много от случайте почти или след пълнолетните се оплаквали от лоши сънища, кошмари и рисували странни неща, примерно мрачни, зловещи картини на кръстове по земята и тнк.

 

 

[ Как започна при мен ]

Около две седмици преди 18-десетия ми рожден ден, се яви първият кошмар. Сънувах как нещо влиза в стаята, през прозореца и това нещо приличаше на труп. Покъсно същото нещо през всеки месец около два пъти ми се явяваше в сънищата. Кошмарните ми сънища протичаха винаги в стаята в която съм легнал да спя. В сънищата от осъзнат вид, явно различавах стаята, лежах както съм заспял. Както това се случваше онова нещо прилично на тъмна, мрачна фигура, силует идваше от някъде в стаята и се качвапе върху ми. Няколко пъти се опитваше да ме хапе и да ме удуши. В осъзнантия изключително реален сън, винаги се справях с чудовището, защото не му се оставях, съпротивлявах се. Така в продължение на около година до 19 ми рожден ден, постоянно се отбранявах от това нещо и то постоянно пак идваше. Докато в един предпоследен сън отблъснах нещото и до се скри. От този момент кошмарите с нещото - изчезнаха.

  Докато ги имаше се случваше да се будя в ледено студен пристъп на шок. Случваше се след събуждане да откривам от тялото си следи от два зъба и нещо като белези. Не му отдавах голямо внимание, защото вдимо нямаше как да се е получило, въпреки че беше факт. Тогава не мислих нищо за фалшивите извънземни ( антисъщества ), просто си живеех живота.

  Сънищата сами идваха, в онези периоди не бях гледал страшни филми, нито чел ужасяащи неща. Беше нормално и определено не съм го искал. То просто ставаше, някак. Тъй като не бях запознат добре какви други неща се случват по света, пренебрегвах ставащото с мен. Странното беше че въпреки всичко - в периода се чувствай депресиран и ми минаваха лоши мисли. Пиша странно, защото не съм искал да бъда депресиран, ставаше спонтанно. Без сериозна причина.

  Днес мисля, че случилото ми се през 18-19-те ми години е било характерен признак за оказване на влияние - манипулация над сънищата и съзнанието ми. Вероятностен извод за използване на психотронно оръжие, или намесата на антисъществата с прехвърляне на съзнанието в подобна обстановка.

  За сънищата си не разказвах на никой, вътрешно сам преодулявах трудностите. Но да се търси причина за тях - не може, защото въпреки че на моменти имах неприятни мисли, не съм мислил за категорично самоубийство. Тоест, имах си някакви мисли, но не съм се впускал да ги реализирам. От което бе нормално да ми е странно че се появяват сънища за/на неща които:

1.Не съм искал.

2.Не съм мислил.

3.Не съм виждал в реалността която познавам пряко.

4.Не са участвали в будната ми реалност.

Тези доводи нарушават представите на Фройд за сънуването и сънищата, където се обяснява че се базират на разни неосъзнати страхове и преживелици от будното състояние на индивида. Защото ако всичко е от личните мисли, думи, дела в будното състояние, то е необяснимо да се сънува нещо което не присъства никъде в будния реален живот и не е виждано.

До 2012, кошмарите бяха изчезнали. Нищо не се явяваше, нямаше нищо. Даже по-често нямах никакъв спомен да съм сънувал, нещата изглеждаха нормално.През 2012 постепенно започнаха отново да се явяват някой неприятни сънища, но не бяха кошмари като предишните и идваха рядко.

  Често в такива сънища се намирах на друго място. Водех разговори с непознати лица, приличащи на хора, но чувствах в съня, че не са хора. Отчасти бях наблюдател, но и действащо лице. Нещата сами си идваха и сами се случваха. През 2012 също не мислех за антисъщества и за контрол над съзнищата и съзнанието. Струваше ми се обикновенно, но забелязвах че сънищата са особени, плътни, реалистични и бях все на места които никога не съм виждал. Тоест, не можеше да си мисля че става дума за ежедневие, те не присъстваха в живота ми. Бяха непознати образи. След 2012, през 2013 - сънищата ми бяха горе-долу от същия вид, идваха много рядко, не предизвикваха притеснение, освен един който започна като ужас. Обстановка, приблизително нормална.

Тогава през 2014 нещата се промениха отново, появиха се нови сънища, кошмари, които по нищо не можеха да се определят за сънища. Най-странните бяха:

 

1.В един от сънищата аз се събудих на метална маса/легло прилично на онези в модерно болнично отделение. Над мен непозната жена ме гледаше и каза че са ми сложили нещо. Заспах в съня, осъзнах се отново лежащ на металната маса, около мен видях роднина който беше поставен в нещо като прозрачен слой приличаш на желе. Приличаше на начин за създаване на клонинг и ускоряване на развитието на тялото до модела на тялото от който са взели генетичен материал. Както какавидата. Заспах отново и за трети път се освестих на масата. Нямаше никой, станах и побягнах. Наоколо имаше непознати стай, прибори и тнк. Минах през една зала към стълбище. Разминах се с един, той не ме усети, но щом отминах се развика. Тръгнах по стълбите, стигнах до място където имаше прозорец на стената. Всичко беше метално. От мястото се виждаше празна, пустинна, равна обстановка, осеяна с тук-таме сгради извидяващи се като небостъркачи, но много по-високи и широки. Видях сериен номер под прозореца и осъзнах че това не е стена, а люк към вън и това вън бе лунната повърхност. Събудих се. След събуждането сънят ми виждаше прекалено невероятен. Не бях гледал филми на такава тематика, не бях чел такива книги, фентазита не си падам, а по фанастика почти не.

2.Заспях нормално. Сънувах сън като реалност. Бях на непознато място, беше ден, станах от някакво метално легло. Наоколо имаше много други метални легла. На ръката ми имаше странно устройство като часовник което явно мереше телесни данни. Тогава осъзнах че съм в тялото на дете. Непознатата жена от съня с Луната, ми каза да отида на място където играеха деца. Едно момиче ме попита от което училище съм и после каза доста странни неща, носеше очила и беше с приблизително тъмна, леко мургава кожа. От разговора разбрах че всички били взети от някъде другаде. Изведнъж нещо ми стана, усетих сърцебиене, индикатора на ръката ми издаде звуци, жената която през това време четеше книга на нещо като шезлог, маса, нещо, дойде, огледа ме, каза: ”- Подяволите, имунизиран си.”. И изведнъж момента свърши, усетих как се пренасям и се намерих в тялото си. Като първо видях тавана на апартамента където съм и картината на цялата стая се раздруса, както ударен кенескоп на телевизор, или както при смущения на сигнала стават разминавания по изображението. Събуждането ми беше с учестен пулс и притеснителни усещания. Тогава осъзнах че нещо се случва, сънищата не бяха сънища. Започнах още по-серизно да се замислям какво се случва около мен. Нещо ми правеха, но тъй като не се намесваха директно докато съм буден и пред мен - щеше да е трудно да докажа че ми правят нещо.

3.Нормално заспиване. Сън в който съм в стаята в която съм заспал, лежаш на кревата както съм заспал. Изведнъж от стената сякаш имаше врата излезе онова нещо което ме посещаваше и през 18-тия ми рожден ден.

Отново се качи върху мен и се опутваше да си забие зъбите в мен, изправих се съня, хванах го, попитах го, защо го прави, какво иска, а то ( от женски пол е ) каза: ”- Да те изям”. Събудих се.

4.Нормално заспиване, без лоши мисли. Сънувах че съм в непозната къща. Вървях наоколо, разглеждах, разминах се с други възрастни непознати. Разминах се и с някакво момиче, докоснах я трипъти, а една жена ( явно същата ) каза: ”- Вижте, това е любов”. Въпреки че с досега проверявах дали съществата които виждам са истински. Погледнах навън и видях блокове, като от обикновенна градска обстановка. След което ми направиха нещо, изпитай болка и се събудих. След събуждането установх че от носа ми тече кръв. А не се бях наранил, а да говорим за спунаи капиляри, или вътрешно налягане, това е странно как ще се получи от причина. А никога преди на същото място не ми е ставало докато съм спал.

5.Сънувах че съм в стая. Беше тъмно и зловещо. Някакво момиче, дете си говореше с мен. Имаше странен вид, висяха и кичури прилични на перука. В други сънища, същата ме заплашваше. Това е онази която каза “Да те изям”.

6.Сънувах че съм в същата стая от [5] , там стоеше същото момиче, или възрастна жена. Тя се подиграваше, понечих да я спра, но нищо не и стана, оказа се холограма. После онова нещо заповяда: ”- Заспивай”. И там заспах, събудих се в стаята както бях заспал на кревата ми.

7.Започнаха често да се появяват сънища в които разговарям с непознато лице, очевидно същите които ми се месят. Питат ме разни неща и провеждаме разговор, но не прилича на разговор, защото не ги познавам физически. А сякаш нямам възможност да не им казвам нищо като ме питат. Демек, държат ме на другото място - второто тяло - в състояние близко до хипноза

 

 

Заключение за сънищата. Според мен, са ми сложили нещо и нарочно са ми създали второ тяло. Изкуственото ми тяло се намира в някаква болница, или другаде. Лежи на креват и спи, или е в нещо като кома. Това е единственото обяснение защо често когато заспивам чувам от друго място гласове които си говорят нещо. Случва се защото си говорят през, около това второ тяло. Те искат да ме прехвърлят окончателно в него и да унищожат сегашния ми живот и бъдеще. Но аз няма да го позволя и никога няма да се съглася.

 

 

 

 

 

Усещане за чужд контрол

 

След поредицата странни сънища, които идваха безпричинно и внезапно - се случваше след сън, събуждайки се да разбера че докато съм спал съм направил нещо реално. Нямах спомен. Веднъж легнал на едно место, събудих се на друго и по друг начин. Втори път се оказа че докато съм спал съм написал огледално и наопаки ЕГН-ето ми на лист на няколко метра от кревата. Тоест, станала съм както съм спал, взел съм химикалка, отишъл съм до листа и съм писал. И това без никаква причина. Лично за мен, то е доказателство за контрол над телесните функции, или съзнанието. Причина, никога до преди не съм правил така. А не страдам от сомналбулство.

 

 

 

Сред усещането за чужд контрол / намеса слагам и появилите ми се сънища свързани изкушения. Аз съм вегетариянец. Не пуша. Не пия. Нямам пороци. Не съм материалист. Не ме интересуват глупости. И не се вълнувам особено от секса ( тоест мога да бъда асексуален, когато искам ). Това е степента на - да имаш контрол над себе си. Не приемам отказа си за ограничение, а за вид освобождение от оковите на пороците.

 

Но в изненадващи сънища-бърканици, нереални, ми предлагаха всякакви пороци.

1.В един сън, намирах се в ресторант. Жена се приближи и ме попита дали искам от месото което беше наготвила. Отвърнах й - НЕ, вегетарянец съм.. Но онази пак попита и пак. Сякаш искаше да ме оплете и задължи да приема.

2.В друг сън, мъж садистичен убиец които туко що беше убил момиче, извади пачка с пари и ме попита: ”- Искаш ли?”, като се хилеше злобно. Отвърнах му - НЕ и се събудих. Осъзнах че съня не е от реалните, а лъжлива бърканица, като клип създаден на компютър в които ме вкарват свързвайки ме.

3.Момичето което ми предлагаше секс, появи се много пъти. Но още в съня заподозрях че нещата са нарочно така измислени. Защото не съм си лягал с мисълта за секс. Няма логика.

4.Имаше и сънища в които просто наблюдавах какво се случва, виждах се как извършвам порочни неща. Но след събуждане осъзнавах че съня не е истински, а нарочно са ми го пуснали за да се заблудя че нещата които съм видял са мое желание. А не са.

 

 

Надолу че засегна темите относно:

- Какво ми се случва.

- Кои и колко антисъщества се занимават с мен и поначало с много други индивиди, които изчезнаха безследно, или пък бяха намерени мистериозно самоубили се.

- Преглед на лица от сайтове за споделяне, ask.fm до facebook.

Но преди това, изясняване на въпроса: ”- Какви са антисъществата?”. Който е наблюдателен и проучи внимателно сайта ask.fm ще разбере че криещите се зли същества са - сатанистично-атейстични. Те функционират като радикални окултисти. Не се заблуждавайте от “обикновеността в отговорите им. Те не са обикновени, те вграждат във всичко тънък намек, едва доловим. Но ако се намесите, намеците им ще станат остри и резки, за които е имал намесва, ще е разбрал какво се крие зад много от профилите. Ask.fm e капан за специфични и добри индивиди. Те отиват да споделят себе си и да намират разбиране и нови отношения. Но там ги чакат демоните. Не е случайно че ask.fm се измести в Ирландия. Бягат, подсигряват сърварите, защото очакват нещо голямо и разрушително да се случи на Балканите.

 

Доказателство че в ask.fm има предимно сатанисти и безверници:

http://ask.fm/mentolka/answer/115804945420

http://ask.fm/TeamFreeWill96/answer/122733572630

http://ask.fm/Lilithus

 

image

 

image

 

http://ask.fm/Lilithus

Лилит - име на женски демон. Според апокрифите Лилит е първата жена на Адам, докато Ева е втората. Прави впечатление че тя пише и приобщава към НОВ СВЕТОВЕН РЕД. Поменава името на бога според Стария Завет, което автоматично напомня за сектата - *Служители на Йехова*, която не мисля че е истинска. А е прикритие.

 

image

 

 

Общото между мен и случаят с Валентина Иванова от Бургас

 

[Подробности] На 15.04.2014 Валя изчезва внезапно и също така внезапно е намерена удавена. Уж хвърлила се по своя воля в морето. Анализа на случая и моята версия за станалото предложих с факти и логика в Тема Втора. Изложих най-уличаващото доказателство - мнението на непознатата *Радославова Хелл* ( Като Ад, Ада ) коменирала статия за Валентина. Коментар и линк:

 

( Статията с коментара на:Радославова Хел )

 http://pik.bg/скандална-версия-бандата-на-четиримата-състояща-се-от-висши-полицаи-прикривала-истината-за-news244800.html

"Ето ви истината!Отдавна я чакахме!Сега остава да се действа по същество.Ако има на кого да му стисне да действа..."

Отговор ·

На 01.11.2014 В 11:26 часа.

 

image

image

[ Забележете снимката на кучето, Хела, или каквато е името й, не е единствената която слага кучета навсякъде. Антисъществата се мислят за човекоподобни, а всички други имат за животни ]

 

Радославова ( Ако това е истинското и име ) Признава преднамерени действия и съучастничество. Дори има наглостта да си го признае публично. Което пък доказва че има власт, това я прави достатъчно смела да си позволи да говори направо и да се чувства недосегаема.

 

Статия:

http://pik.bg/скандална-версия-бандата-на-четиримата-състояща-се-от-висши-полицаи-прикривала-истината-за-news244800.html

 

Привидно не може да има отношение между мен и случая на Валентина - и буквално няма. Но частно чрез Радославова Хел - има.

  Въпрос: ”- Какво общо намираш, след като живееш и си родом от София, а конкретната съмнителна особа, *Радославова Хел* е от Варна?”.

  Отговор:” - Разглеждайки внимателно facebook-a на лицето Радославова, прегледах и профилите на всички които са и писали мнения по постовете, или са ги like-ва ли. Тогава попаднах на други две персони ( два facebook - профила )

 

1.Mihaela Mihaylova G ( Зряла жена, може би след 35г. възраст )

   https://www.facebook.com/divetothebottom

2.Лорета Димитрова ( На около или след 22г. )

   https://www.facebook.com/loreta.dimitrova

 

.> *Mihaela Mihaylova G* - разгледах профила на лицето и веднага намерих много странно нещо. Лицето е качило снимки и картинки, на следното:

 

1.Детето си ( малко момиче на около 6 години ) , на вид нормално, нищо особено.

2.Изображение от индийска орнаментика на митологичните Шива и Кали.

3.Изображение на египетски символи.

4.Изображение на странна татуировка, приличаща на маркиране, древен символ.

5.Собствена снимка в положение на тялото с ръцете в знак “Y”, срещу слънцето. Какъвто знак се приема в Тангранизма за символ на божество, а го има изрисуван в пещерата Магурата, на територията на България. Жената буквално е в същата позиция, положение.

6.Заключена врата която се мъчи да отвори ( логически няма смисъл от снимката, чрез няма няма какво да покаже, следователно снимката е намек/символ за някой, посление към някой който ще го види и ще осъзнае нещо )

7.Снимка на октопод изхвърлен на плажа ( Под снимката тя е написала че изображението се отнася за някой в София “за софиянци”.Доказателство че всичко което е сложила е просто начин да предизвика нечие внимание, игра, провокация, предизвикателство и намек. )

 

image

 

=1= Детето й.

Когато видях снимките на детето й, веднага направих асоциация с Валентина Иванова. Защото детето има същото излъчване, същата харизма, същия вид като за дете и същата усмивка каквито има Валентина Иванова на изтеклите в интернет по статийте нейни снимки. Дедукцията ме отведе до извода че съзнанието на Валя е било прехвърлено в тялото на детето. А то самото е клонинг с някой модификации, като променя цвета на очите. Смятам твърдението си за стабилно, защото първо, Радослава се изказва под статия за Валентина че отдавна са я чакали, няма какво друго да означава след като Валентина не е жива. После детето на Mihaela Mihaylova G, имаща общо с Радославова и харесвала нейни мнения, се оказва удивително приличащо на Валентина. Е, нима може да има случайност, или съвпадение. Дори за най-навните ще стане ясно че има нещо нередно. Относно как времево е съвпаднало прехвърлянето на съзнанието на Валя със съществуването на тялото на детето. Това е въпрос от друго естество. Но факта че друговремевите идват в настоящето ит далечното минало - е достатъчно да доведе до мисълта че съществуват начини за превхърляне на съзнанията на далечни места и време.

 

=3= Изображение на египетски символи.

През 2014, сънувах мъж и жена които ме преследват. Първоначално се появиха отникъде, заговориха ме на египетски ( по усет разбрах ) и след това на английски.

 

=6= Врата която се опитва да отвори.

 

image

 

През 2014 към Септември.

Първо.Сънувах че изведнъж се появявам над две метро линии под земята. Беше голям тунел.

Второ.В следващия сън стоях на метален парапет, тераса, над метро линиите. Мъж и жена стоящи до някаква врата открехната врата вляво ме наблюдаваха как се държа за парапета. Жената каза на мъжа: ”- Виж го как стой.”. Събудих се.

Трето. Сънувах че съм в училище с много други непознати лица, въпреки че в някои моменти ми се стори че имаше и познати. Усещах че беше сравнително реално, въпреки че в действията няма нищо смислено, защото не беше нещо което да правя по своя воля. Просто ставаха контролирани действия, знаех го.

Четвърто. Следващ сън. Бях на същото място и гледах към вратата, която беше метална и се затваряше може би херметически.

Пето. Следващ сън. Протече малко преди 25.12.2014г. За кратко ми се присъни същото място, как вратата се открехва и същата жена която все е в сънищата ми, ми казваше че вече вече можело да вляза. Естествено - аз отказах - твърдо НЕ. Защото ми е ясно че да вляза, значи оригиналното ми тяло да загине, а съзнанието ми да отиде в друго тяло, което НЕ е мое. Аз отказвам. Това значи да влезеш. Непознато място на което те принуждават да отидеш, естествено е да кажеш - НЕ и е правилно. Всички водим животи, когато в живота ти има много смисъл и желания, естествено е че няма да искаш да влизаш където и другаде да те канят. Затова *НЕ* е хубава дума, предпазва от злото.

Шесто. Следващ сън. [ Сравнително отскоро, след като написах Четвърта Тема и писах за странните смъртни случай на деца ] Появи се възрастна жена която на вид приличаше на моя роднина, но беше лъжа усещах го. Жената се опита да ми причини зло. Намирах се в непозната стая, където от едната страна се намираше асансъор. Жената се приближи както стоях на компютъра и каза: ”- Пак ли за тези деца”, извади спринцовка и се опита да ми инжектира съдържанието, но успях да я обърна срещу нея и я инжектирах. Събудих се. Сънят по нищо не приличаше на сън.

Седмо.Следващ сън. Бях на мястото с металната врата. Жената която все идва в сънищата ми, или по-точно ме похищава тръгна са влиза през вратата. Говореше с другата жена да ми направят ритуал, да ме съблечели. Събудих се.

 

=7= Снимка на октопод изхвърлен на плажа.

 

image

 

 

Заснетия мъртъв октопод е намек, както Mihaela Mihaylova G се е изразила лично - към софиянци, което трябва да се разбира към мен. Защото аз съм този който проучва ставащото и съм от София. Защо към мен?! Намек че участва в нещо което иска да ме елиминира. Демек, все едно времето ми е отминало, вид заплаха, изразена по-много деликатен начин. Все пак - заплаха. Заплахата е символа на Апофис, които в митологията на други места се описва като чудовище на сушата - засушаването, което означава - контрол, свръхконтрол, спиране на свободата, ограничаване. Следователно Mihaela Mihaylova G има общо и с всички други лица които ми се месят в живота и за които съм написал по-долу.

 

  За мен сънят е доказателство за кратки похищавания които ми се случват. А тези с метро линийте, според мен като действие са се случвали под земята.

  Така или иначе, Mihaela Mihaylova G, няма причина да си прави такава театрална снимка. Снимката изразява форма на тъгата, тя има дете, следователно няма защо да тъжи. Пък и тъгата има много начини да се изрази, конкретното с вратата, е крайно нетипично. То е намек и според мен е намек към мен, зашото е знаела че ше стигна до профила й. Радославова Хел ( възрастната ) нарочно е оставила мнение в темата на Валентина, знаели са че ще стигна до там и ще ги проучвам. Смелите действия за които е писала Радославова, са именно това че пиша за ставащото.

 

По всичко личи че точно Mihaela Mihaylova G и Радославова Хел, ми се месят в сънищата или по-правилно казано - прилагат технологии с които да ми въздействат и да ме похищават. Не са само те, организацията им е голяма. Даже изпитвам съмнение че двете жени са истински, най-вероятно са поредните аватари, човешки тела, доста съзнания прескачат от едно био-роботово тяло на друго.

 

image

 

 

 

Нещата се потвърждават и от факта че Михаела освен във Варна посещава и София.

 

###




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 107092
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930