Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 02:18 - Събития, сънища, същества, демони, добро и зло в живота ми. Поредица от случки, странности и нагласености.Лица.Био-роботи.Антисъщества.Заплахи.Част2
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 2169 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2015 07:00



Към част първа
> ###
_____________

_________________________________________________________________________________

Така се оказва че между мен и случая Валентина Иванова има общо.

_________________________________________________________________________________

#################################################################################

 

Освен горните антисъщества, има много други които си *точат ноктите и зъбите* в желание да ме елиминират. Те не го казват директно, никой не би. Те го показват чрез намеци, нарочно подхвърлени коментари и намеси в сънищата ми чрез психотронни оръжия и използване на технологии за прехвърляне на съзнанието от разстояние.

  Въпрос: ”- Защо антисъществата искат да ме убият?”.

  Отговор: ”- Те не искат просто да ме убият, искат да направят същото което извършват с мистериозно самоубилите се деца, младежи и някой възрастни. Искат да прехвърлят съзнанието ми в друго тяло, а орогиналното ми тяло да унищожат, или използват за друго цели. По-вероятно е убиването, защото така спират начина да бъда себе си. Причините да искат да ме премахнат - аз не отговарям на принципите им. Умея да разсъждавам, задавам си въпроси които не са удобни за тях и търся отговори - което е опасно за свръхконтролът им.

  Въпрос: ”- Ако си опасен за тях с факта че не отговаряш на принципите им за безличие, защо просто не те спрятелят с тях, без да стигат до насилие?”.

  Отговор: ”- Защото аз ги различавам. Не могат да се скрият. В което и тяло да са, ги усещам. Лицата и формите за мен не значат нищо, съзнанието им ( душата им ) изпъква. Това ги подтиква да прибегнат до драстични мерки. Не могат да ме излъжат и прилагат насилствения край. За злото най-опасни са онези разпознаващи злото от доброто - унищожаващи хаоса. Защото хаоса е творение на злото, то е объркване на изконните правилното и поставянето им в грешни страни, места, названия. Злото разбърква всичко, така то мисли че ще спре предречения си упадък и край. Защото в момента - злото има голяма власт на човечеството, всичките действия на злото са отнесени към желанието на злото да оцелее и в бъдещето. Там където е предречено че ще загине. Стратегията му е елементарна и очаквана. Естествено е че когато нещо е обречено, то ще стане още по-яростно, грубо и безпощадно.

  Въпрос: ”- Какво точно искат да ти направят?”.

  Отговор: ”- Ще прозвучи абсурдно за който не е навътре в материала. Но нещата се случват по света, жалко е че малцина обръщат сериозно внимание. А ако само проучиха какво изпитват хората около им, как преживяват и през какво са преминали, щяха да се изненадат че в света има и далеч по-странни неща. Те са били винаги наоколо, невидими, защото никой им обръща внимание. Скрити, дебнещи. Онова което хората имат за нормалност - е илюзия. Злото се крие именно на местата които изглеждат най-спокойни и най-нормални. Чака жертвата да се настани и изкача като клоун от кутия. След СЕДЕМ теми, уверен съм съм успял да накарам поне няколко да се замислят за живота си, за света и за бъдещето. Замислилите се, уверен съм няма да изпитат дразнещо съмнение в думите ми, предвид че се старая да бъда максимално обективен, логичен и да приложа доказателства.

 

 

  са едно и също лице. През 2012 спрях да бъда модератор в spodeli.net. Имаше и други модератори. През 2013г-2014г. установих нещо странно, сайта spodeli.net се беше променил. Пример, през 2011-2012 функционираше правилно, не се пишеха безсмислени теми, не се спекулираше, нямаше куп гневни мнения, не се приобщаваше из мненията към самоубийства, а в графатата за сайта водеше към място където посетители да напишат какво смятат за сайта и дали искат нещо да се подобри. Това през 2013-2014 изведнъж започна да липсва, цъкъш на линка за сайта, излиза произволна страница, нарочно поставена за привличане на вниманието. Междувременно излязоха всякакви безсмислени теми, теми се повтаряха, приличаше на експеримент. А през 2015 зачестиха темите в които индивиди сякаш нарочно говорят че не им се живее и коментиращи вместо да им помогнат им казват че няма нищо лошо, да не се мъчат ако не им се живее. Тоест според мен, сайта spodeli.net е под чужд контрол, или може би това е част от голям план по манипулация на общественото мнение още от преди много време но чак в последната година да е реализиран.

  В предни теми написах нещо важно - че антисъществата анализират и контролират общественото мнение и самосъзнание чрез сайтовете за споделяне и тнк. Чрез тях те следят как мислят хората и търсят специфични и уникални индивиди които да похитят. Хората в наивността си се впускат да пишат историите си из сайтовете за споделяне, като се доверяват че са анонимни и им мислят доброто. Чрез споделените истории съществата криещи се в човешки тела и управляващи сайтовете за споделяне и разни форуми на специфични социалогически въпроси - изледват хората. Пример. Те не знаят каква е вашата история, но когато вие я споделите, те ще научат че точно вие сте я споделили. Защото публикувайки я оставяте IP-то си. A те, имат свой същества и био-роботи на много места. Процедурата е следната - проследяват IP-то, вземат данните за вас, къде живеете и тнк. Започват да ви следят реално. Наблюдават ви в продължение на месеци. Изучават ви, търсят слабости във вас.Начини да ви изкушат, привлекът за целите им. Ако нямате изкушения, те прибягват до заплахи и започват да ви тормозят в сънищата ви. Което се случва след като разни нови лица се нанесът близо до вас ( очевидно носейки със себе си устроиства с които да ви влияят ) , постепенно започвате да усещате странни неща около себе си. Хората се държат странно. И осъзнавата че хората спират да бъдат хора - похищават ги, подменят ги, случват се странни неща.

23..На 2013г. Лято-есен. Два пъти видях момиче с тъмен цвят на кожата. Първия път беше на метро станция Сердика, от към страната за Надежда. Чаках метрото, на другата страна видях по в ляво, момичето с тъмен цвят на кожата. Тя изглеждаше горе-долу на мойте години. Щом я погледнах ми се усмихна, точно както на една от срещните със Стефизагрия Пасифлора, чакайки непоявяващата се Анжела Кронева, видях момиче приличащо на дете което имаше вид на една снимка която Анжела беше сложила за аватар в skype. Момичето-дете също ми се усмихна, както момичето с тъмен цвят на кожата. Втория път видях същото момиче с тъмн цвят на кожата във вагона на метрото. Бях се качил от станция Надежда за към центъра. Момичето говореше с момче, с бял цвят на кожата. Стояха ми в гръб, но ги оглеждах внимателно през отражението.

24.На 30.01.2015г. Излязох в посока на Илиянци. Бях публикувал Тема Седма. В ask.fm/winterfire имах получена заплаха. Когато се прибирах, от място близо до Илиянци, видях в дясно редица от паркирани коли. Една от тях бързо тръгна в посоката на която вървях но заобиколно. Колата беше сравнително малка, тъмна на цвят. Отличителното - номера на колата беше нарочно замацан с кал, точно както правят по-филмите за да не бъдат забелязани. Съмнявам се да е нормално, защото мъжът в колата потегли рязко, сякаш бързаше да стугне до някъде и да предопреди някой че се връщам, или пък искаше специално да го забележа. Замацания номер е нешо заради което се глобява. Поглеждайки другите коли след като онзи потегли, видях че на нито една задния номер не беше замацан с кал. Очевидно беше.

 

Непознати от spodeli.info и spodeli.net

 

 

Номер 1

 

= От spodeli.info

[ През 2010-2011 давах мнения по теми в spodeli.info - там имаше свободен достъп и директно публикуване, без чакане и без регистрация - там попаднах на лицата ]

 

1.Боряна Тодорова - Габрово.
2.Момиче от Белово.
3.Мариета Георгиева - София - Варна
4.Cola Icecream
5.Изродар
6.Лице твърдящо че е турчин - Уж от София

 

 

=1=

Боряна Тодорова от Габрово. [ Не сме се срещали ]

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000870358444

 

Тогава беше на 13-14г. Реших да пиша с нея, защото въпреки годините си беше много интелигентна и възпитана. Направи ми впечатление. Разговорите ни бяха просто общуване за кой какво прави и как ни мина деня. Тя сподели че родителите и били лекари. Кореспондирахме чрез писма по мейлите и чрез skype.

Имахме намерение някой ден да се срещнем, но нищо не стана, защото поведението и се промени и накрая спряхме да си пишем.

  Тогава след година и нещо, получих повторно извинение от нея, пишеше че много искала да общува с мен, да си говорим и тнк. Почувствах се особено, защото нямаше логика. Веднъж ми прави извинение преди година и нещо, а после пак! Но не беше това най-странното, в facebook ме беше питала имам ли GSM. Без причина, тогава заподозрях че ме пита не случайно, а защото ми следят интернета и искат да са сигурни че нямам достъп през някое тайно устроиство. Тоест, считам че последната ми кореспонденция с уж момичето Боряна Тодорова, не е била реална. Тя не е била тя, или някой друг пишеше от профила й.

 

 

image

 

 

=2=

Момиче от Белово

Никога не сме се виждали, беше на 24. Веднъж докато си чатихме, каза че присъствала на мой сън. Видяла ме как лежа и някакво същество било до мен. С нея си кореспондирахме по skype.

=3=

Мариета Георгиева - София - Варна [ Не сме се срещали лично, но я видях да ме следи ]

Тогава беше на 25г. Интересно лице. Учила за адвокат. Била от София, но се преместила да следва във Варна. Заради приятелят й лекар с който се запознала докато била на 16г., демек лекаря и правил преглед според нейните думи и нещо си се харесали. Пишеше че си имали проблеми, защото той и бил изневерил, тя пък на него и - общи глупости. Общувахме чрез писма, skype и facebook. Тя ме оставяше да и пиша, докато тя почти нищо не казваше за себе си. По онова време бях средно наивен и доверчив. Отначало не ми задаваше много въпроси, но накрая започна да се интересува от семейството ми, как съм, какво правя и тнк. Прати ми няколко нейни снимки. Имаше нормален вид.

  Един ден през 2011 излизайки от асансъора, инстинктивно погледнах към прозорците до пощите на входа. Видях жена която гледа към мен. Тръгнах по стълбите. Жената се дръпна и бързо отмине в друга посока. Можех да я последвам, но счетох че няма нужда. Тя беше горе-долу понапълняла. Лицето и веднага ми напомни за снимите на Мариета Георгиева.

  След 4-5 месеца чатове из facebook и skype - лицето Мариета просто изчезна. Спря да пише, спря да се появява в профилите си. Всъщност очевидно не е била истинско човешко същество.

 

image

 

=4=

Cola Icecream. [ Не сме се срещали ]

Непознато момиче, твърдеше че е на 16 години. Не казваше истинското си име. За нея се разбираше че живеела в къща. Не в София, друг град. Тя често даваше мнения и влизаше в много спорове с всеки.

=5=

Изродар. [ Не сме се срещали лично, но лицето ме следи ]

За това лице нямам съмнения че е от София, но не е ясно на колко други места е.
Лицето *Изрудар* на периоди се възползваше от бъгове е spodeli.info и изписваше навсякъде по безброй пътиче бил “изродар и заповядвал всички да му се подчинели”. Историята покрай това лице ми се виждаше прекалена балана.   Лицето *Изрудар* ме последва от spodeli.info към профилите ми ask.fm/winterfire и блога ми. Това лице започна да ме следи и със сигурност има общо за появара на изкуствените ми сънища. Считам че лицето не е човек, а антисъщество което похищава и елиминира всички които умеят да мислят и имат мнение. Защото мислещите са опасни за злото. По-долу че разкажа за следенето си от това лице.

 

=6=

Лице твърдящо че е турчин. [ Не сме се срещали лично, но със сигурност ме следи ]

Това лице приказваше за радикални неща, обиждаше и отправяше заплахи към лицата от сайта даващи смислени мнения. Към онези пишещи за вярата и за доброто. Очевидно по тази причина, лицето отправи и две-три заплашителни теми срещ




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 107157
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930