Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 03:06 - Събития, сънища, същества, демони, добро и зло в живота ми. Поредица от случки, странности и нагласености.Лица.Био-роботи.Антисъщества.Заплахи.Част3
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 2300 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2015 03:58


Към част 2 > ###
_________

 

Номер 2

 

= От spodeli.net

[ През 2010 и през 2012-2013 давах мнения по теми в spodeli.net - През 2010 за пръв път си позволих да публикувам две мой теми в които разказах *уж анонимно* за собствени душевни проблеми. Неща които по онова време ме притесняваха, защото не осъзнавах колко по-големи опасности се таят в ежедневието. Изглежда че така, без да искам успях да привлека вниманието на скрити антисъщества, защото от там стартираха многото странни събития. Отделно че за около 1 година бях модератор в spodeli.net по предложение от администратора Лъчезар Бъчваров. Който след една 1 година сякаш изчезна, въпреки че го видях близо до центъра на София. А сайта се превърна в неконтролируема зона за провокации и оставяне на послания.

 

1.Калиакра Лазарова - София - всевдоним- *Плам*, над 25-26г.

2.Надежда Христова - София - над 22г.

3.Маги - Варна - над 38г.

4.Мирослав - черноморието, може би Варна

5.Чичо Рей - черноморието, Варна, къде ли не из България.

 

 

=1=

Калиакра Лазарова - София. [ Имали сме една среща ]

Има тема в spodeli.net относно “Да споделим най-мръсните си сексуални фантазии”.

Използва всевдонима “Плам”.Тя поначало се подвизава най-често под/за такива теми. Запознахме се именно в тази тема, където реших да напиша своя фантазия, но беше по-скоро създаване на сцена от сценарии които си представях. Та, запознахме се. Кореспондирахме с писма и малко с/в skype и facebook. Няколко пъти бяхме в откровено противоречие отновно някои въпроси и теми. Първоначално имах впечатление че Калиакра е добър и благ характер, покъсно впечатленията ми се поразвалиха, защото се държаше много странно. От кореспонденцията ни, за нея разбрах следното. Калиакра се интересува от трантризъм, митология, прераждане - рейнкарнация, душата и тнк неща. Занимава се да пише реферати и есета, като иначе работи в банков клон. До тук единствено интересите във връзка с прераждането са странни. Обаче, има и друго. В писмата си тя винаги ( впрочем както и всички други с които съм кореспондирал ) пишеше много завоализрано. На моменти все едно отправяше посления към/за някои. Тоест не пишеше свободно, а целенасочено завоалираше текстовете, така че да се получат няколко пласта данни които могат да бъдат разбирани в зависимост от как гледаш на нещата.

  С Калиакра имах една среща, която се проведе в близост до Втора Градска болница, на едно място отстрани. За няколко минути седяхме на открито, на обикновенна пластмасова маса и столове. Тя изпуши няколко цигари и изпи няколко кафета. Докато си говорихме стандартните неща, кой какво прави, как сме и прочее - видях един паяк да върви от другия край на облата маса към нея. Понеже бях изпил съдържанието на чашата си, взех чакаша и похлупих паяка. Направих го инстинктивно за да я предпазя от тази неприятност. Но явно тя не виждаше нищо лошо в паяка. Попита ме защо съм го направил и ме изгледа сякаш съм направил нещо лошо.

Покъсно ми предложи да я изпратя до гарата, за да хване влак до Перник където живееше. Вече там, проведе разговор с нейн близък по GSM-a и малко преди да се качи във влака, явно онзи я попита нещо защото тя ме изгледа странно и каза на глас: ”- Не е добре с главата.”. Естествено това ме обиди, но ми беше по-странното че ме коментират. Смисъл при условие че не ме познаваха, защо ме коментират, гласно за да ги чуя!... На вид се създаваше впечатление че са очаквали нещо. Вид театралност.

 

image

 

 

=2=

Надежда Христова - София - Перник. [ Имали сме една среща ]

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000742345423

Запознахме се от една нейна тема в spodeli.net. Където уж възвестяваше на хората какви са добродетелите и че трябва да бъдем добри и толерантни. Написах мнение и оставих мейла си за контакти. Тя ми писа, започнахме с писма. Преминахме на facebook. От нея разбрах, че тя учи за хирург, има сериозен приятел, живее в къща на Драгалевци и много обича да се грижи за животните. В писмата си се държеше странно на моменти. Прикючихме кореспонденцията си в facebook, когато един ден поведението и се превърна в крайно грубо, без причина. Интересното беше че ми отправя предизвикателство за да провери как ще реагирам.  С нея се срещнах след няколко кореспонденции. Бяхме аз, тя и нейна приятелка съседка. Приятелката й учеше за адвокатка. Направи ми впечатление че очите на Надежда са сини, а очите на приятелката й зелени. Беше малко странно. Проведохме сравнително забавен разговор в заведение стоящо в началото на входа към Борисовата градина. Оказа че двете често ходели на това място, защото поднесоха кафето на Надежда точно както харесва сметаната да стой. Надежда е интересен образ, защото знае че цигарите са вредни - но пуши. И двете момичета си имала гаджета. Дни след срещата ни в ask.fm/winterfire имах зададен въпрос, искам ли да участвам в тройка с две девойки които ме желаели. Едновременно с това се появи въпрос от лицето *Маги* пишещо често в spodeli.net, какви сексуални фантазии имам и какво мисля за тройката. На което аз отвърнах че няма място за трети, когато любовта е за двама. Тази *Маги* ми написа, как съм можел така да мисля, защото видиш ли тройката била щатна мъжка фантазия. Глупости и глупости, сякаш като е щатна и всички трябва да я правят. Но от съобщенията и въпросите си направих интересни изводи:
- Имайки предвид че лицето *Маги* е от Варна ( сама го е казала в spodeli.net ) за да ми задава въпрос за щатна мъжка фантазия, следователно знае че съм се срещал дни преди това с Надежда Христова и приятелката й. Ако знае, следователно в онзи ден са ме следели, или Надежда Христова и *Маги* се познават.
- Предложението е написано от Надежда или приятелката й, а *Маги* е лице което просто има общо с всичко. Но в такъв случай е необясно защо две момичета които има сериозни приятели ще ми предлагат секс. Странно.
- Очевидно това е опит за изкушение, за да ме разсеят от важните неща. Защото антисъществата не искат да се появяват мислещи.

 

 

image

 

=3=

Маги - Варна. [ Не сме се срещали ]

Това лице често пишеше в spodeli.net по тези за секса и фантазиите. Твърдеше че е на около 40 години, от Варна и че има съпруг с които била в трудни отношения. До тук нормално. Но това лице започна да се намесва в аска ми. В началото често ми задаваше въпроси за секса. Едва когато зададе въпрос за тройка, точно след като преди няколко дни излязох на среща с Надежда и приятелката й, си дадох сметка че става нещо ненормално. Тази особа беше и може и сега е модератор в spodeli.net. В spodeli.net тя се появяваше в специално направени теми за разговори. Където разни уж непознати лица се запознават и общуват, но при преглед установих че лицета не са непознати - а всички се познават. Тогава ми стана странно зашо общуват в сайт за споделяне, а не лично през други места. Смисъл, няма смисъл да си кореспондират така че всички да виждат интересите им. На едно такова място конкретната *Маги* беше заговорила за книга която и харесва с заглавие “Манипулирайте но правилно”.

 

=4=

Мирослав - черноморието, може би Варна. [ Не сме се срещали ]

Конкретния Мирослав пишеше из spodeli.net и може би в едно 90% от мненията си споменаваше, явно нарочно, едно друго анонимно лице с прозвището - *Рей*, наричаше го *Чичо Рей*. Очевидно правеше реклама на лицето, защото го познава, или защото са едно и също лице. Важното, този Мирослав ми писа в facebook, на мейла и в ask.fm/winterfire. Не проведох общуване с него, защото не е ясно какво е това нещо. Още в Аск, ми пишеше странни въпроси. Примерно: ”- Какво те прави щастлив.”, ”- Ще те черпя бира”. И такива чудни неща. А веднъж даже ми писа специално да ми каже че е в Пловдив и туко що стигнал там. Защо ми го написа не се изясни, при факта че няма причини, не се познаваме, нямаме допирни, абсолютно нищо. На мейла не пропусна да ми напомни за присъствието си, както и в facebook, явно търсеше общуване с мен.

 

=5=

Чичо Рей. [ Не сме се срещали ]

Този персонаж не веднъж изникваше из/в spodeli.net. Пишеше винаги под специфични теми за прераждането, живота след смъртта, какво представлява смъртта, края на света и тнк. теми. От мненията му разбрах следното:

- Лицето е психотерапевт и хипнотизатор.

- Лицето обикаля България, но често стой по черноморските градове.

- Лицето ходи на някакви симпозиоми, следователно би трябвало това лице да е известно.

- Към мненията му се отнасяха авторитетно, въпреки че лицето Рей не се пиеше с реалното си име. Следователно не могат да знаят с какво точно се занимава и кой точно е. А ако знаят ще значи че в spodeli.net участват много лица които се познават, но се правят на едни от непознатите. Като фалшива тълпа, създавана да изглежда сайта запълнен и да привличат непознатите които да мислят че сайта е много използван.

 

 

Странни събития имащи общо със spodeli.info


Докато давах мнения в spodeli.info от 2010-2011г. се случи следното:

 

1.Видях кола, може би марка мустанг. Със свален таван, шофирана от мъж които мина през една кална пряка между две къщи. Стори ми се странно, защото имаше много други места откъдето да мине. Начинът бе удобен ако иска да го видя и той да ме види. Сви в посоката към която вървях за блока.

2.Една вечер поглеждайки към прозореца видях мъжки силует на прозореца на отсрещния блок. Силуета стоеше с лице към стъклото и се взираше по всяка вероятност към апартамента където съм. Стоеше приблизително на седмия етаж на стълбищната площадка. Виждах го само като сянка, но с ясни очертания че лицето е мъж. Направих се че нищо не съм видял. Но ми стана интересно откъде знаят къде живея.

3. Друга вечер. Влязох във входа където живеят родителите ми. И щом влязох и понечих да повикам асанъора видях нещо странно. Мъж с наднормено тегло, изпъкнал корем, пусната издължена коса която го правеше да изглежда *като излязал от гората* стоеше навън пред стъклото на задната врата. Мъжът беше определимо нормално висок, от където го наблюдавах. Той стоеше и се взираше в мен. А навън валеше. Тоест, не му пукаше че вали. Като стоеше така, изведнъж се дръпна обърна в мое дясно и тръгна нанякъде. Не го проследих, защото вече бях тръгнал да се прибирам. Имаше характерния вид на серийните убийци от филмите.

4.Лицето с всевдоним *изродар* се появи изневиделица в ask.fm/winterfire профила ми. Където ме провокираше да посетя аска който специално си е направил и да видя заплашите които ми е отправил.

 

Лицето *изродар* беше написало че нямало как да ме защитят, щял съм да си ходя. Трябвало да бъда прероден. Демек, това лице *изродар* не е човек, а антисъщество и иска да направи с мен същото което правят на всички други индивиди които се самоубиват мистериозно, или изчезват. Иска да прехвърлят съзнанието ми в друго тяло, а оригиналнто ми тяло да убият. Инсцинирайки нелеп инцидент или безпричинно самоубийство, убийство. Но съществува вариянт при които тялото остава но вътре в него се намества чуждо съзнание и то продължава да играе роля че всичко е наред.

При внимателно разглеждане на профила на *изродар*, видях че първите мнения са харесани от лицето *Анжела Кронева - Vae Victis*, която твърди че е българо-италяно-гъркиня ( но според мен не е човек, а антисъщество в човешко тяло, защото те всички са такива - с произволна народност създадена от генетични смески ) С Анжела Кронева, два пъти щях да се срещам и нито веднъж не се появи.

 

http://ask.fm/Izrodarr

 

image

 

image

 

############### link

 

 

Според мен зад всевдонима *изродар* се крие не едно лице, а много. Цяла схема на организация, в която участват лица видимо млади, част от които приличат на деца, но не са деца. Възрастта им е много по-голяма, а телата им са клонирани и модифицирани. Те са втория кръг от организацията на антисъществата - те са децата на антисъществата. Онези индивиди които някога са били похитени и преродени във втори тела ( превхърлили съзнанието им ).

 

На това действие те гледат като на следващо ниво, за тях било вид развитие. За мен е - убийство. Унищожаване на развитието за личните им цели и свръхконтрол, за да сеят раздори и хаос.

 

Лицето *изродар* се появи в аск в края на 2013 - началото на 2014г. Декември-Януари. Появи се точно когато в аск между мен и Стефизагрия Пасифлора и Анжела Кронева, имаше конфликт. ( По-долу ще изясня какъв конфликт )

  Всички странности който изредих за имащи общо със spodeli.info са свързани с това лице или име на организирани действия *изродар*.

  Тоест, лицето което виждах да се появява, това беше изродар, един от всичките. Антисъщество, затова казвам едни от всичките. Не е ясно колко други човешки тела ползва. Тоест, демона може да се превъплъщава и крие. И макар да го наричам демон но зад способностите му стой технология.

 

В аск се намеси малко след времето на конфликта, друг фалшив профил

 ( свързан 100% пак с организацията на антисъществата и *изродар* )

 

Лицето от него ми пишеше странни неща. Пишеше че са от малко затворено общество. Накратко ми казваше че са ме *харесали* и тнк. Което означава че са решили да се занимават с мен и да ме похитят, както правят с другите деца, младежи, някой възрастни.

 

http://ask.fm/FMebavka

 

 

image

 

############################### link

 

Лица с които се запознах в ask.fm

 

 

1.Виктория Енева - София - Франция
2.Desislawa -
3.Уж Мариета, но се оказа Лорета Димитрова от Варна, познаваща Радославова Хел.
4.Силвия Вълкова - София
5.Тonnie Petrova
6.Христо Стефанов - Стара Загора - София
7.Стефизагрия Пасифлора - София
8.Анжела Кронева - София
9.Лара Харири ( Lara Hariri ) - Варна
10.Gergana Stefanova - София
11.StephanKelly ( Или каквото и да е това нещо ) - Варна
12.Gerry Simeonova - Сливен - София

 

=1=

Виктория Енева

https://www.facebook.com/vicky.eneva

Запознах се с нея през 2011г, от ask.fm. Там има профил. Кореспондирахме чрез писма. Покъсно по facebook. Поддържах контакт с нея до края на годината. Имах с нея общо 11 срещи и много, много общуване. Беше ми приятно да общувам с нея, защото се държеше нормално - поне в началото. Тя замина за Франция ( уж, неизвестно е дали е истина )

  В интересите й влизаше Испания, испанска и френска литература.

Когато се запознахме беше на 18г. или почти на 18. С нормално поведение, докато не заподозрях странности в нея. Първо, на доста от срещите ни ставаха ненормални неща. Примерно. На може би деветата среща, бяхме в Макдоналц заведението. Седим и общуваме. Изведнъж единия служител от заведението, както чистеше пода, стремително се приближи и постоя така много дълго, сякаш нарочно за да подслушва какво си говорим. За мен демонстрацията беше безсмислена, защото ако искат да подслушват невидими начини много. Следователно всичко това беше с цел - театър.

  На друга среща, падаше се четвърта, седим на пейка на една алея в центъра на София. А на отсрещна пейка, отдалечена на метри виждам познато лице - едно друго момиче с което съм общувал отдавна - Мирослава Маринова. Тя седеше в средата, а до нея две момчета. Те ни гледаха. По едно време реших да тръгвам, не ми харесваше това. Направих се че не ги виждам. Отминахме ги, но определено беше точно тази Мира. Не вярвам в съвпаденията, защото с тази Мира имах кореспонденция, но не е известно как се случи това тя да знае къде се намирам. В нормални условия няма как да се случи. Голям град, хора всякакви, абсурдно е.

  На втората или третата ни среща, както стояхме и тествахме чувствата си, от улицата мина сребристо-сива кола, нормална на вид, която натисна клаксона си. Беше странно.

  Покъсно през 2011-2012 имах начална конфронтация в ask.fm с лицето Христо Стефанов, така се представяше, но най-вероятно нямаше нищо общо с това име. Този Христо, изведнъж започна да пише множество неща за мен с които да ме компроментира. Не пропусна да напише и някой лични неща. Нямаше откъде да ги знае. Единствения начин беше Виктория Енева да му ги е споделила. Така и я заподозрях, отначало мислех че познава всички които ми се месят, после осъзнах че не е така, а че всъщност правя грешката да мисля Виктория за човек. Тоест не е ясно какви изобщо са, за да имат мигновенна комуникация и да действат в екип като предвождани мравки, очевидно не може да се приеме че просто са част от секта или комуна. Защото реално м/у конкретните нямаше нищо общо, но пък факта че от някъде изтича данни за мен - бе реално. А нямаше откъде, защото не общувах с други. В края на кореспонденцията ни, Виктория ме нарече луд и искаше уж да му помогне да се излекувам. Същото което пиказваше онзи убиец *Изродар*. Според мен Виктория нарочно излизаше с мен за да се доближи и да ме опознае. Така че да събере повече данни за мен, да е проучат и да намерят слабите ми места. 100% има общо с *Изродар* и “Силвия Вълкова*.

 

image

 

=2=

Десислава

http://ask.fm/usher4 ush (usher4)

Мистериозно се появи и прояви желание да си пише с мен в facebook. Твърдеше че е на 25г. Пишеше се в ask.fm като arrow и ussy, ushi. Според мен то е име на митологично същество. Правя си тези изводи защото по времето 2011-2012 което конкретната Десислава се появи, получих анонимен въпрос в ask.fm какво мисля за Египет. В facebook, тя ми пишеше през фалшив профил. Питах я защо, след като има истински, тя отвърна че просто така и било удобно другия не го ползвала. Значи не го ползва, но го има, няма логика, следователно ме лъжеше. После ми показа и другия си профил, но продължихме да си пишем през фалшивия. Пишеше на латинеца и според казаното се намираше в Германия. Разпитваше ме, но когато аз си задавах въпрос - тя нямаше желание да споделя. Искаше само аз да говоря за себе си, беше като разпит. Така заподозрях че събира данни за мен, че не е лицето за което се представя, или пък както сега мисля, не е човек. Блокирах я след словестна схватка и приключихме безсмисления разпит.

 

image

 

 

=3=

Уж Мариета, но Лорета.

Запознах се с нея през 2012г. Тя прояви желание да общува с мен. Писахме в youtube.com, защото не искаше да

използваме нормалните места, оправда се че нямала skype и facebook. Подозирах че лъже, но ми беше интересно да разбера какво иска. И разбрах. В ask.fm се пишеше - *woman of the devil*, a в youtube -

*devilgirl332* Искаше да ме разпита за да изкопчи данни от мен. Това я интересуваше. Покъсно в края на 2014г. когато преглеждах статий за мистериозно удавилата се Валентина Иванова от Бургас попаднах на оставения коментар от антисъсъществото *Радославова Хел*. Проследявайки всички от facebook-a й, стигнах до facebook профила на Лорета Димитрова. Бяха ми нужни около 10 секунди за да разпозная Лорета като Мариета от аск и youtube. Не бях изненадан, но факта че момиче от Варна специално е решило да общува с мен, представайки се с друго име - бе много конспиративно. И така и се оказа.

 

image

 

image

 

 

=4=

Силвия Вълковa

http://www.ask.fm/Syscxy

Запознах се с нея през 2011-2012 в ask.fm. Тогава беше на около 18г. Занимаваща се уж с театър, харесвало и да бъде актриса. В чатове с нея, те ми каза че понякога изнасяла специални представления. Но не каза какви. Усетих че има предвид нещо свързано с мен и че ще ми играят театър. Защото театър наистина имаше.

  Силвия сподели че баща и имал охранителна фирма, занимаваща се с аларми и разни устроиства за защита. Колкото пъти общувах с нея, тя винаги казваше че пътува често. Веднъж уж беше на Боровец. Пишеше странно, все и било скучно и изпитваше силно желание да налага контрола си. Обикновенно твърдеше че е на хотел. Но пък казваше че в свободното си време има работа в заведение. Нищо странно, може би. Но странното се случи, когато пишейки си в skype, тя ми написа че: ”труден си за следене”. В конкретния ден бях до Кино Арена Запад и до центъра на София. Беше неизвестно защо лицето Силвия ще иска да ме следи.

  Какви странни неща се случиха в периода на общуването ми със Силвия.

1.Един обикновен ден тръгвам за метрото. Влизам. Имаше нормално количество хора. Стоях прав. По едно време се огледах и забелязах притеснен странна обстановка. Хората изглеждаха странно. Неестествено обездвижени, стояха като препарирани, гледаха някак кухо и празно. Още по странното беше - всички бяха облечени като американци, имаха такъв вид и прически като по филмите. Това ми дойде в повече. Видимо се притесних, защото единствено аз не стоях като тях, по едно време се почудих хората живили са и каква е тази шега. Още на първата, или втората спирка слязох. Не се издържаше, беше пълна тишина и стоящи като статуй хора ( а може би човешки тела ). Вечерта разказах случката в skype на Силвия. Тя го прие забавно и заговори отново за пиеси и жанрове.

2.Това беше в деня когато написа че съм труден за следене. Конкретния ден, докато бях в метрото, падаше се станция Сердика и се качвах по стълбите нагоре, за кратко погледнах към горния етаж на където вървях. Там до парапета стояха две жени, може и мъж да е имало, бяха облечени в бяло и носеха багаж. Метрото дойде, стана шумно, за кратко погледнах надолу за да не се спъна и когато пак погледнах нагоре към мястото, а вече стоях почти до площадката - онези ги нямаше. Огледах - пак ги нямаше. А няма никакъв шанс да изчезнат за по-малко от секунда. Стоящите на площадката, които изчезнаха - се взираха в мен, бях сигурен че е така.

3.През 2012 трябва да е било, когато пак на станция Сердика се разминах с нелогично лице. Беше жена, преоблечена в черно расо на поп и с изкуствена брада. Вървеше като поп и най-интересно, никой не и обръщаше внимание. Жената под расото приличаше на Мирослава Маринова, защото тя учеше за актриса в Натфис и се занимаваше с графичен физайн. В такъв случай в мен се появи автоматично разбирането че между Мирослава и Силвия, има отношение. Но как и какво - не се изясни. Защото двете са съвсем различни, но пък общия интерес театър - като нищо е логично да ги срещне. И все пак да се занимават с мен, да полагат усилия за театър - няма смисъл. Може да проследя фалшивя поп, но знаех че ТЕ точно това искат. Затова го отминах, все едно несъществува.

  В края на кореспонденцията, Силвия опитваше усилено да ме изкара луд. Приказваше ми как посещавала психотерапевт и било добре и аз да посетя. Защото била разказала някой мой неща на психотерапевтката си и тя нещо си, можела да ми бъде от помощ. Същите ненормалии каквито ми приказваше Виктория Енева и Изродар.

Всички имат общо. Антисъщества.


  Освен всичко, един ден роднини гледаха телевизия ( аз не гледам, телевизията не ме интересува ). Турски сериал беше свърпил и изреждаха имената на озвучители - сред имената присъстваше и Силвия Вълкова. Което мъничко ме изненада, но пък знаеки че се занимава с пиеси и театър, нищо чудно.

 

image

 

image

 

=5=

Тonnie Petrova

https://www.facebook.com/tonnie.petrova

Това момиче уж беше по онова време на около 16г. поне по чатове в skype. Покъсно в facebook видях че всъщност е по-голяма и крие нещо. На една от снимките беше с малко момче, което имаше вид за нейно дете.

В facebook имахме кратък чат, в който тя внезапно реши да общува с мен, след близо 7-8 месеца. Поиска от мен, като молба да й напиша есе на тема - високомерие или нещо в тоя дух на нещата. Това сериозно ме провокира, защото в същия ден обсъждах един приятел на сестра ми. Казвайки че е неподходящ, че просто не си пасват.

Конкретната Тони Петрова няма как да е знае, или да е чула. Защото се води за друго лице, но очевидно не е друго лице. Парадокс. Как непознати - предварително знаят. Веднага и написах да не се меси, щом не я засяга, тя ме блокира и се скри. Но не се разбра каква точно е. Те хитреят.

 

image

 

=6=

Христо Стефанов

http://www.ask.fm/HristoStefanov

Това нещо, само се натрапи в aska ми. Зададе ми провокиращ въпрос, аз отговорих честно. Тогава онзи се намеси повторно и не спря. Стана конфликт, злословеше за мен. Сега докато пиша си давам сметка че действията му са били планирани, цел да ме тества, да ме провокира, да си поиграе с мен. Не е имал причини, създал ги е, така може да си позволи като всички други да ми вреди. Представяше се за 20 годишен.

  По-важното - към него се присъедини и Десислава http://ask.fm/usher4 ush (usher4) , която взе че му сподели разни неща за мен, които по наивност и бях казал. Търсеха слабите ми места, защото искаха да ме сразят, въпреки че нищо не им бях сторил. Накрая след продължителна словесна атака и защита, Христо спря. Беше ми пратил по пощата и своята история в която споделя как се дрогирал, как живеел и какво правил. Защо го ми я прави, не стана ясно. В историята си беше написал, че > опитали да го убият но не успели, той опитал да ги убие, но също не успял. Какво означат думите му, имам си версия за нещата. Със сигурност няма предвид ежедневието, а войната между Доброто и злото.

  В профила си на youtube.com правеше странни неща На клипвете си, правеше физиономии и действия нехарактерни за възрастта му. Просто странно. Пък на тях, не изглеждаше като голям за какъвто се представяше, а имаше вид на най-много 15 годишен. Но в аск, показваше снимки на които е поне няколко години по-възрастен. Объркващо.

 

 

image

 

 

=7=

Стефизагрия Пасифлора

http://ask.fm/clubbrokenhearts#_=_

Запознахме се в аск, точно когато имах конфликт с лицето Димана Бояджиева, която се натрапи в аска ми и ме обиди без причина. После нейните приятелчета от сектата й *Vampy Crew* ми наобградиха. Мислех го за секта, но всъщност е част от организацията на антисъществата.

  Появи се Стефизагрия с желание да общуваме. Изглеждаше добронамерена, съгласих се. Кореспондирахме, имахме около 4 срещи. Тя си имаше сериозен приятел. Виждахме се да поговорим. Независимо добрите и намерения, изпитвах съмнение, защото без причина реши да дойде и да се застъпи за мен. И с право се съмнявах. В последствие се оказа че Стефизагрия казва едно, прави друго. Имаше контакт с Димана и с Анжела Кронева, но нищо не ми каза. То се подразбра по действията й.

  На втората или третата среща бяхме в Борисовата градина. Там тя на моменти казваше нелогични неща. Примерно, изведнъж се загледа и каза че и се сторило че вижда бяла сова, или бухал - такива неща. А нямаше нищо.

  На следваща среща, бяхме в заведение. Разговаряхме, казах й че отношението на някой лица с мен ме провокира, защото нищо не съм им направил. Тя уж ме разбираше. Говорех и за Анжела Кронева и факта че не се появи на срещата която бяхме определили. По едно време се позвъня, тя отговори на GSM-ма си. Не се разбра кой е, тя уж приключи разговора но остави телефона си леко отворен и просветваше. Осъзнах че не е приключила разговора и остави телефона за ме чуе отсрещния какво говоря. Смисъл, защо да постъпва така, ако е бил през цялото време честна и с добри намерения.

  Специфично на Нора е че се интересува от политика и говори добре италянски. А по родство била смесена, българо-рускиня и нещо друго, не бих се изненадал да има нещо италянско, или гръцко.

  След като разкрих че ме лъже за много неща, настана конфликт, след което спрях общуването с нея.

  Тя твърдеше че е на 23г. Но когато дойде датата се оказа че е станала на толкова.

  Нора умишлено пропусна да ми спомене че много преди да започна кореспонденция с Анжела, тя е познавала Анжела и са водили общуване. Нещо което разбрах чак към края, което се оказа голямата лъжа.

 

image

 

 

image

 

 

Горното изображение е от конфронтацията ми с Нора. Но вече съм на друго мнение, затова задрасках коментарите си. Стефизагрия НЕ Е ЛУДА. Защото същото което и се е случило, се случва и на мен. Както и на много други хора, но странно - не се говори много по-въпроса. Каквато и да е Нора, тя не е заслужила това. Недивидмото присъствие, е или усещане за антисъщество което използва маскировка за невидимост, или прилагат над Нора психотронно оръжие. Случва й се, защото Нора е интелигентна, тя е опасна за злото, затова злото иска да я съсипе и *изяде*, както прави с всички уж доброволно самоубили се. На които след това прехвърля съзнанията в други тела, за да ги обърка и да станат отново лесно контролируеми. То задължително влючва и тайно поставяне на чип ( начини много с минитюризацията на технологиите ). По-важното е, какво не знае човека за света който го заобикаля.

 

 

=8=

Анжела Кронева

http://ask.fm/bugixugi

http://ask.fm/xDragonSoulx#

 

Това нещо Анжела е неопределимо. В началото си писахме по skype, там тя ми каза че била психоложка, трети курс. След месеци ми говореше че се занимавала с документи. След още месец каза че изнасяла лекции. Никаква логика. А накрая ми твърдеше че била отседнала в Гранд Хотел, този в София. Анжела се отличава с това - че умее добре да лъже и няма капка съвест. Знае италянски, български и нещо друго. В чатовете по skype, веднъж проведохме интересен разговор на тема религии, Бог, богове, митове. Тя отричаше всичко, защото е атеистка. Опитваше се да ме убеди че няма смисил от вярата. Но пък твърдеше че била чела Библията и Корана ( Корана защото и се наложило да учи в Турция за кратко, понеже баща и имал работа натам ).

  Анжела се държеше предизвикателно на моменти. Не пропусна да ми спомене че можела да разбере къде живея, защото имала влиятелни познати и тнк. Щели да ми последят IP-то.

  Имахме два опита за среща с нея. И двата пъти се съгласи, но не идваше.

Първа неуспешна среща. Щяхме да се срещаме Аз, тя, Стефизагрия Пасифлора, приятелят й и още някой. Чакахме се на НДК. Но нищо не се случи. Според Стефизагрия, последно докато си общували, тя казала че ще дойде. Но не дойде. За сметка на това, както се бяхме настанали отстрани до пилоните на НДК, видях седнали две момичета, на около 14-15г. Изглеждаха като деца, приказваха си нещо. Момичето с лице към мен, ме загледа и се усмихна. Заприлича ми на Анжела Кронева, защото Анжела бе сложила на снимка на аватара си. На снимката тя беше точно като момичето което видях. ( Очевидно антисъществата обичат да се крият в детски тела, защото не привличат внимание. Кой би се усъмнил че едно дете, не е дете, а нещо друго )

Втора неуспешна среща. Анжела ми предложи да я посетя в Гранд Хотел. Съгласих се. Исках да видя какво ще направи. Очаквах да ме излъже, отидох и доказах че наистина е лъжкиня. Приказваше колко заета била, имала задължения, водела разговор в една зала. Имало много хора, да съм дойдел и аз, щяло да бъде интересно.

Отидох. Парадно влязох в Гранд Хотел и зарадвано излязох защото вече знаех - лъже. На рецепцията казах името - Анжела де Лучи, както тя искаше. От там казаха че нямат такава. Речено сторено. Излязох, свих зад хотела и точно в същия момент една тъмна, малка, прашна кола потегли. Стана ми ясно че в колата са тези достойни за оскар - лъжливи антисъщества. Прибрах се, за да видя как Анжела ме е блокирала и се е скрила. По същия начин както всички постъпват. Действат като едно лице, един организъм.

  Последна лъжа на Анжела, правеше се че няма общо с Димана Бояджиева. Но при преглед на всички пратени ми обиди в деня на конфликт с Димана, сред обидите беше и нейното негудование. Имала е общо, както Нора с нея, но никой нищо не казваше. Като тайни агенти са.

 

image

 

image

 

image

image

 

image

 

image

 

В skype, Анжела често сменяше аватара си. Няколко пъти използваше очевидно нарочно смалена снимка.

Ето я:

 

image

 

Същото момиче видях, на среща със Стефизагрия Пасифлора, тогаващното и гадже Атанас ( Наско ) и още няколко лица. Беше пред пилоните на НДК. Чакахме само Анжела да се появи, щяхме да се виждаме за първи път, уж се беше разбрала с Нора. Не се появи, но зад мен в дясно стояха две момичета на ръст като деца. Едното ме погледна и се усмихна, мигновенно направих съответствие на лицето със снимката която Анжела беше сложила на skypa си.

 

 

=9=

Лара Харири ( Lara Hariri )

https://www.facebook.com/LX777

http://ask.fm/LaraX777

С нея се запознах по свое желание, след като видях че е харесала едно от първите мнения в фейк профила на лицето пращащо ми предложения за малкото им тайно и затворено общество ( сиреч обществото на антисъществата ) Причината да и пиша, исках да видя що за същество е. Беше очевидно че има общо, тъй като първа бе харесала мнението на фалшия профил. Покъсно се досетих че това е било част от играта, искали са да заговоря Лара, затова е харесала мнението. Да я видя, да и пиша, да се стигне до разговор.

  Лара също като другите се държеше странно. Понякога ме разпитваше, а друг път не искаше и една дума да каже. Когато и задавах въпрос, тя нищо съществено не отговаряше, предпочиташе да избягва темите за себе си.

Интересното за нея, тя много симпатизира на сериала “Game of throns”. А както изясних в предишни теми, книгата и сериала са нарочно създадени. Те представят по един модерен начин скандинавско-нордическата митология. Антисъществата харесват сериала, защото той изобразява техния неспирен интерес към войната, властта и смъртта. Причината за интереса, антисъществата са много, но всяко едно от тях иска да владее всичко. Точно от там идва идеята за сериал показващ един трон, много желаещи да се настанят и играта на лъжи, интриги, насилие през което преминават само за да седнат на трона.

 

image

 

 

image

 _____________

 Към част четири > ###

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 107195
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930