Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2015 01:19 - Аз и мойте двойници.Противоречиво бъдеще.Александра-Поморие.Татяна-Пазарджик.Изчезнали.Част1
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 1592 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2015 12:41


Аз и мойте двойници - приликите на други с мен. Какво се случи с Александра от Поморие? Защо убиха Татяна от Пазарджик? Изчезналите монаси от Русе, този филм сме го гледали. Още изчезнали. Нелогични самоубийства в повторение.   All.rar < 394mb [ От 1 до 8 теми + всички статий + всички изображения и графики ] 7mini.rar /b> [ статии, изображения, анализи само за 7 тема ]
7 тема > .doc > .pdf     [Използваните линкове са най-долу] _____________   Искрено и лично. Как аз съм свързан с провелите се странни обстоятелства в България и на други места. Обръщайки сериозно внимание на ставащото по света и България, очевидно е, правя го защото ставащото е НЕправилно и не може всички да стоят и да се правят че не усещат нищо странно. На мнение съм, че когато имаш нещо да кажеш - по-добре да го кажеш, отколкото да замълчиш. Открих че имам двойници на много места, които мога да определя за клонинги, но е възможно да идват от другаде. Това ще ви се стори налудничаво, но за мен не е. Приемам го за факт. Имам усещането че не съм единствения с двойници. За какво е всичко ли? Всичко е просто експеримент.   Аз съм българин, кръстен спрямо православното христянство. Не вземам нещата буквално. Гледам в дълбочина. Не съм фанатик и не съм по интригите. Ако в един нормален свят - лудостта е стремеж да се отличиш, в ненормалния свят - приоритета е да бъдеш нормален. Защото не може всички да бъдат еднакви, би довело до разрушителен парадокс. Аз се възприемам за нормален и си имам принципи, което значи имам собствено мнение. Изслушвам чуждото, но продължавам да имам собствено. Та, нещата които стават, трудни са за описание, но са съвсем реални.     Разсъждавайки за *Атентата в Бургас*, преглеждайки статия след статия, стигнах до специфична. Специалното беше поставена снимка на водача на автобуса в злополучния ден - Мустафа Кьосов с роднини или приятели. Снимката очевидно е стара. Още когато видях снимката забелязах прилика между водача на автобуса и мен самия. Приликата ни от тази стара снимка е приблизително точна, възможно е да има разлики, но имам същата конструкция, телосложение и вид. Естествено, много зависи и ъгълът на наблюдение. От статия: Бащата на взривения при атентата в Бургас шофьор: Това беше наказание от висша сила http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2560004# Снимка 1.       image       Снимка 2. На тази снимка попаднах от сайт. Младият мъж на снимката е идентичен с мен.Приличаме си 1:1, ако аз се наглася във вид като него и с неговите дрехи. Снимката също е стара и произхожда някъде от Западна Европа, Германия. Статия: The symbolism and meaning of the top knot and the origin of the practice of wearing top knots https://japanesemythology.wordpress.com/notes-on-the-symbolism-and-meaning-of-the-top-knot/   Тази снимка е най-интересна.     image        Цитат: Today, the land containing the ancient Dacian gold mines is called “Tara Motilor”(= the country of the “moti”), and the inhabitants are called “moti” (pl. “motii”). The county to which belongs Tara Motilor is called Bihor, very similar to Bihar region from India. “Motii” are blond people with blue eyes, living in villages located at heights above 1400 m, being the highest villages from Romania. The capital city of “Tara Motilor” is Topani (Topesdorf in German). Because of their capital, “Motii” (the “moti”) are also known as “topi” (‘Die Zopfen’ in German).       Постер 3. Този постер получих като линк на аска ми - ask.fm/winterfire през 2013г. Отначало го взех за шега. При проверка в интернет установих следното - постера се водеше аматъорски и стоеше официално поставен за постер на треторазряден филм за зомбита. Филмът се заснемаше / или бе заснет в България, в един от парковете. Участваха лица приличащи на американци. Снимката от постера е моята снимка, някой я беше взел нарочно, използвал и пратил ми линк за да види каква ще е реакцията ми. Зомби-филмът бе продукция уж продължение на комикс история от автора на комикси - по които е направен - The walking dead ( сериал )  



          image    











    Постер 4. Изненадващо но същия постер на филма, го има като манипулативен коментар засягащ Западна Европа, Русия и Украйна ( вижте картинките ) Единственото интересно - какъв е смисъла от всички внушения?!... Статия: What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed https://www.funnyjunk.com/If+dayz+was+deep/funny-pictures/5044142/29         image      



    Моя снимка - така изглеждам аз. Приликите поне за мен са очевидни с всички чужди снимки.         image     Нова интерпретация на филмoвата поредица - Лабиринта



Младежи са затворени на мистериозно място - лабиринт. Те търсят всеки ден изхода, но са се примирили с обстоятелствата. Живеят затворени, тайно ги наблюдават. Един ден спокойствието им се нарушава, появяват се нови персони. Намират изхода. Лабиринта се отваря и пуска паяци-роботи. Всички бързат да стигнат до изхода за да се спасят. Излизат през наблюдателна зала и лаборатории. Оказва се - всичко е експеримент. В залите наблюдателите са разиграли сцена, сякаш се е случило нещо лошо. Правят всичко за да ги накарат да продължат с експериментите. Извеждат ги от място и ги водят към друго място за експерименти. Навън показват реалността която те не познаваха, докато бяха затворени - цивилизацията е унищожена, има друг обществен ред на нещата - редът на влиятелните.   Мойто тълкувание ###
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 106858
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031