Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 18:38 - Втора заплаха, поръчка, или пък провокация.
Автор: winterdefire Категория: Новини   
Прочетен: 2248 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 04.02.2015 19:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И още нещо. Няма логика да целя да се представя пред всички за луд. Защото знам как това би ми повляло негативно.
Тук пиша неща които разсъждавам по случай. А останалото са неща които пиша от личен опит, които лично са ми се случвали. Защото си водя стриктна статистика на какво ми се е случвало.

Не вярвайте на какво се говори. Мислeте и преценявайте фактите в теглото на правотата. Думата на онези дали по-стойностни умотворения - е по-тежка, от думите на крилатите фрази.

____________________________________________________________

Заплахата може да е истинска, или просто начин да накарат хората да ме помислят за луд. Защото така е най-лесно да се справят с мен, като с проблем. Естествено е, щом разкривам техните планове, те че направят всичко за да ми пречат.

Ето какъва друга провокация - статия, се появи:


Доказано! Нечовеци в блог.бг!
http://freeoldmen.blog.bg/zabavlenie/2015/02/04/dokazano-nechoveci-v-blog-bg.1335553


Искам първо да благодаря на зложелателите си, макар да са злодей, те правят една добрина. Безплатно ме рекламират.


Дали съм луд, или не съм хората могат и сами да се обедят, без мнението на зложелатели, за които е ясно че ще пишат лоши и черногледи неща. За ме провокират, изкарат луд пред всички и унижат.

Броят на статийте провокации срещу мен ще се увеличава, което ще е доказателство че всичко което съм написал  на прав път и към истината за случващото се по света. В противен случай - никога нямаше да ми се месят.
  

Още повече за усъмняващите се, очевидно е че има организация. Защото какво толкова е станало - както всички съм влязал в блога и съм писал. Нали така правят всички? Защо *freeoldmen* ще коментира моя блог, има стотици други? Нарочно, всичко е преднамерено, умишлено се занимават с мен. Както преди години правила в ask.fm.


=====================================================================

Лицето Деянов, което каквото там е всъщност, преди в 18:20 ми в пратило  две съобщения в ask.fm/winterfire.

( http://ask.fm/kgbciafbi )


Според първото съобщение. Цитирам:

"Ти ще бъдеш унищожен от нашите сили! Помни това!  Деянов"

Според второто, цитирам:

"Имам поръчка от Валентина Матвиенко да те унищожа!  Деянов"



image




Това е заплахата която получих. Очевидно написана от лицето живеещо около апартамента в който се намирам. Защото говорих на глас и това е от въпросите които зададох на "стените", знаейки че ще получа отговор.


Валентина Ивановна Матвиенко е руски политик, председател на Съвет на федерацията на Русия от 21 септември 2011г.

Нелогично е, защо руски политик ще иска да се отърве от мен, при факта че в почти всички теми пиша за Америка?! Къде е логиката. Проблемът е че заплахата едва ли е просто шега, но какво общо има всичко това.

Значи, те ме манипулират. Притискат ме с предизвикване на кошмарни сънища и превхърляне на съзнанието. Така се стигна до това да пиша теми. А от там нататък, сега получам заплаха. Обаче какво общо има Тема Осем с Валентина Ивановна Матвиенко, при условие че пиша за Мария и Бояна, освен ако всички не са заедно.


Аз съм личност. Имам си свое мнение. Аз не съм срещу хората, аз съм срещу злото. Вие злото ли сте?

Ще се обърна към полицията. Противозаконно е да ме тормозите 5 години. А факта че имате наглостта да ми напишете че имате поръчка да ме убиете. Това е върха на сладоледа, очевидно мислите че сте над всичко и всички.









 



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. freeoldmen - Успокой се.
04.02.2015 19:25
Пиши каквото си искаш, но не можеш публично да обвиняваш
някого, че не е човек.
цитирай
2. winterdefire - Не го твърдя аз, фактите го твърдят.
05.02.2015 15:54
1.Напълно непознати ми се намесват от 5-6 години в живота ми.
2.Тези непознати са ми писали, дал съм черно на бяло - твърди доказателства.
3.Непознатите са ми писали все едно ме познават и пишат ненормални неща, нелогични.
4.Виждал съм много пъти НЛО в София през изминалите 7-8 години.
6.Виждали са и много други хора.
7.Непознатите ми пускат манипулации и се намесват в сънищата ми.
8.Отправят ми заплахи, в които не виждам шега.
9.При всичко изложено, очевидно е че не може да са хора.
10.Това че не са хора не ги прави злодей, но също е очевидно, че онези които ме заплашват за злодей и са като мафия, действат в организиран синхрон като че са свързани в мрежа.

Такива са фактите, аз пиша фактите. Ако смяташ че не е така, обори фактите.
цитирай
3. winterdefire - Не го твърдя аз, фактите го твърдят.
05.02.2015 15:55
1.Напълно непознати ми се намесват от 5-6 години в живота ми.
2.Тези непознати са ми писали, дал съм черно на бяло - твърди доказателства.
3.Непознатите са ми писали все едно ме познават и пишат ненормални неща, нелогични.
4.Виждал съм много пъти НЛО в София през изминалите 7-8 години.
6.Виждали са и много други хора.
7.Непознатите ми пускат манипулации и се намесват в сънищата ми.
8.Отправят ми заплахи, в които не виждам шега.
9.При всичко изложено, очевидно е че не може да са хора.
10.Това че не са хора не ги прави злодей, но също е очевидно, че онези които ме заплашват за злодей и са като мафия, действат в организиран синхрон като че са свързани в мрежа.

Такива са фактите, аз пиша фактите. Ако смяташ че не е така, обори фактите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: winterdefire
Категория: Новини
Прочетен: 107398
Постинги: 53
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930